9

21 6 0
                                    

Sambungan

   Semasa mereja sekeluarga berkumpul di depan kapal terbang.mereka menunduk memperkenalkam diri masing-masing...

   Yoora memberitahu namanya kepada keluarga jeon a.k.a family teman lelakinya.yoora menyalami ibu dan kakak jungkook,lalu malu kerana jungkook melihatnya dari tadi.

    Tiba-tiba mama jungkook bersuara dan menanyakan yoora sesuatu depan semua keluarganya yoora dan keluarganya sendiri iaitu keluarga jeon....

Puan jeon:yoora,boleh aunty tanya sesuatu pada yoora x?

Yoora:.......(i mean snyp)

Puan jeon:yoora yoora(melambaikan tangannya depan muka yoora yg mengelamun)

Chanyeol:woii(jerit dekat telinga yoora)

Yoora:opocot kau telinga monster...(latah yoora)

Jimin:kau ni mengelamun pulak dah...tuh puan jeon nak tanya sesuatu..

Yoora:*malu kerana depan mereka*
Maaf aunty nak tnye ape kat yoora tadi..maaflah yoora termenung tadi.

Puan jeon:sokay....aunty nak tanya yoora dengan jungkook ni ada hubungan ke?

Yoora:*terkejut*huh??

Jungkook:apa omma ni?

Puan jeon:kamu diam dlu...

Jungkook:fine!!

Ketika itu ,ibu jungkook kembali menanyakan soalan yang sama kepada yoora..tetapi jungkook memberi isyarat supaya jangan bagitau ommanya bahawa mereka ada hubungan....

Dan masa itu juga jungkook tidak perasan bahawa adiknya jeon yein ade kat belakangnya...

Puan jeon:apa hubungan awq with my son?

Yoora:ermmm*melihat jungkook*x der pape aunty..

Tiba-tiba

Yein:omma yein nak bagitau sesuatu ni??

Puan jeon:kejap sayang yer??

Yein:x nak nak bagitau sekarang..*nk nangis*

Puan jeon:ok ok apa syang mama nk bagitau ni?

Yein:tadi yein nmpk OPPA*sngaja yein tekankan*buat isyarat dekat yoora unnie supaya jangan bagitau mama...

Puan jeon:JEON JUNGKOOK!!

Jungkook:omma mianhae...

Puan jeon menarik telinga anak keduanya itu sampai merah...yoora yang melihat kesian dekat jungkook lalu dia berjalan ke arah jungkook dan membelainya...

  Semua yang ada dekat situ terkejut dengan kelakuan yoora....oppa sakit lagi x nak chagi letak ubat x...oppa x sakit dh...*sweet doh*

Puan jeon:dah terbukti kamu ada hubungan??

Jungra:yes,we together*serentak*

Puan dan yang lain bersorak kerana memang hajat mereka untuk menyatukan anak mereka itu...

Jungra:*pelik melihat situasi di situ*

TIBA-TIBA

Yoora berasa sangat pening ketika keluarganya dan keluarga jungkook ketawa...yoora berasa pening kerana dia demam dari rumah lagi...

Yoora jatuh pengsan dan ketika itu keluarganya dan jungkook tidak perasan...ketika itu..yein dan yeorin yang bermain terlihat unnie kepada yeorin jatuh pengsan...

Yein dan yeorin pun berlari ke arah yoora yang pengsan...yeorin mengejutkan kakaknya sebelum memanggil keluarga mereka...

Yeorin:unnie knapa ni??

Yoora:unnie pening*pengsan kembali*

Yeorin dan yein:YOORA UNNIE!!

Keluarga mereka terkejut dengan jeritan anak mereka lalu berpaling dan berlari ke arah yoora yang berada di atas lantai hotel di pulau jeju...

Jungkook terus mengangkat yoora ke arah teksi dan membawanya ke hospital kerana takut sesuatu terjadi kepada yoora...

   Hope you guys comment anf jangan lupa vote...

   Sorry sikit jer citer ni...

My Heart Where stories live. Discover now