*rumah yoora*
'waktu pagi'
Yoora dan adik beradiknya bangun awal kerana ibu bapa mereka berkata mereka sekeluarga akan bercuti di sesuatu tempat yang menarik...mereka juga bercuti bersama kawan ibu bapa mereka..
Yoora bertanya mamanya siapa kawan yang akan bercuti dengan meteka sekeluarga..mamanya berkata bahawa hal itu hanya rahsia antara mama dan papa...
Pada jam 12.00 yoora dan familynya sampai di pulau jeju...yoora bersama kakaknya yoona dan adiknya yuri dan yeorin keluar dari lapangan terbang...
Alangkah terkejutnya yoora bahawa jungkook dan ahli keluarganya akan bercuti bersama ahli keluarga yoora...yoora berasa sangat gembira tetapi jungkook tidak perasan bahawa keluarganya berborak dengan keluarga yoora kerana asyik menyanyi lagu kumpulannya....
Yoora bercadang ingin mengejutkan jungkook dari belakang ...ibu bapa yoora dan jungkook tidak mengetahui bahawa anak mereka mempunyai hubungan dan yang tahu hanyalah adik-beradik mereka....
*mengejutkan jungkook*
Yoora berlari sekuat hati dari belakang jungkook dan memeluknya...pada waktu itu jungkook yang hendak marah terkejut kerana orang itu adalah yoora iaitu girlfriendnya...♡♡♡
Yoora:oppa,buat ape kat sini??
Jungkook:oppa,dan family datang bercuti dengan keluarga dan keluarga kawan mama dan papa oppa yang nama park di depan...
Yoora:jap?park??
Jungkook:ne,chagi wae??
Yoora:ermmm,i think that's park name is my family because your mom and dad speak with my family...
Jungkook:*kiss dahi yoora*ooo speaking pulak...
Korang maaflah pendek sikit.author x der idea...^-^
Jangan lupa vote dan comment tau.....
YOU ARE READING
My Heart
RandomHye,korang saya harap korang vote dan komen cerita yang bakal saya terbitkan ini...saya athirah,korang boleh panggil saya tyrah..saya berumur 16 tahun... Hope korang x marah kalau saya buat cerita tentang bias korang .....^-^