*sekolah bru bgi youngjae dan keempat-empat rakannya*
Pada pagi itu,youngjae bertemu dengan rakan-rakannya di depan serbaneka(7e) berdekatan dengan sekolah baru mereka....
Ketika mereka berganjak memasuki sekolah itu ramai pelajar melihat kearah mereka berempat..mereka berasa tidak selesa dengan pandangan pelajar yeoja yang ingin mendekati mereka..
Mereka terus berjalan dengan gaya mereka yang cool...ketika mereka berjalan tiba-tiba ada seorang yeoja memanggil nama youngjae dan youngjae dan ketiga rakan yg lain tersenyum ke arah yeoja itu....yeoja itu terus memeluk youngjae dan youngjae membalas pelukan yeoja itu...
Pelajar yeoja yg melihat itu terkejut dengan budak perempuan baru yang memeluk pelajar lelaki yang baru masuk pada pagi itu...
----------------------------------------------------------
Yoora hadir ke sekolah bersama jungkook dengan menaiki kereta honda civic jungkook....semasa mereka berdua sampai ke sekolah mereka terus keluar dari kereta dan bergerak ke tempat berehat mereka semua...
Youngjae yang ternampak yoora dan jungkook terus memanggil mereka...jungkook juga tersenyum melihat sepupu yoora dan mereka bertegur sapa....mereka bertujuh masuk ke dalam sekolah dan youngjae dan tiga kawannya berpecah dengan jungra couple tue kerana mereka ingin ke pejabat...
Yeoja yang bersama dengan youngjae juga merupakan pelajar baru....mereka dihantar ke kelas mereka dan mereka merupakan satu kelas.....
Sorry terpaksa stop kat sini...
Guys don't forget to
#vote
#comment
#dan jgn copy citer saye...
YOU ARE READING
My Heart
RandomHye,korang saya harap korang vote dan komen cerita yang bakal saya terbitkan ini...saya athirah,korang boleh panggil saya tyrah..saya berumur 16 tahun... Hope korang x marah kalau saya buat cerita tentang bias korang .....^-^