„Tak a sme tu!" Vystúpil som z auta usmievajúc sa na dvere baru pre do mnou. Nemohol som sa dočkať dnešného koncertu! Zatiaľ sme hrali len na svadbách príbuzných a kamarátov. Síce sme si zarobili, ale toto bude niečo oveľa lepšie! Hlavne ak sa nám dneska podarí získať manažéra!
„Harry!!" luskol mi niekto prstami pred očami a ja som sa tak prebral z mojich myšlienok.
„Č-Čo je?" pozrel som na Maxa. Len sa zasmial, pokrútil na do mnou hlavou.
„Nerozmýšľaj už toľko a poď nám radšej pomôcť s vecami" zatiahol ma za ruku a tak som im teda pomohol. Odniesli sme si dnu všetky veci čo sme potrebovali a keďže sme prišli o hodinu skôr mali sme čas si to tam aj prichystať. Vlastne to pripravovali skôr chalani keďže ja som bol moc zapozeraní do detailov tohto úžasného baru. Pamätám si tu noc keď som sa tu prvýkrát stretol s Maxom.
*Flashback*
Som tu len druhý deň a už som skončil v bare. Ach. To som čistý ja. Odkedy som odišiel od Nialla... O–Odkedy som odišiel... m-mám chuť len chodiť do barov, zabávať sa, piť a proste hľadať hocijaké rozptýlenie len aby som nemyslel na celú moju minulosť. No ale dosť bolo o minulosti. Poďme radšej do prítomnosti.
Objednal som si ďalší drink a upriamil svoj zrak na pódium na ktoré práve vystúpil mladší chalan. Okay, Okay, mohol mať možno trochu viacej ako ja ale vyzeral na prvý pohľad mlado. Prešiel som si ho pohľadom od jeho topánok, cez čierne upnuté džínsy ku tričku, až k jeho jemne obrastenej tvári s čokoládovo- hnedými očami a čiernemu klobúku zakrývajúcemu mu jeho jemne kučeravé vlasy. Nebol na zahodenie. Vlastne bol by som rád ak by som dneska skončil u neho. Slabo som sa sám pre seba usmial.
Nie! Dosť! Si tu len druhý deň a myslíš na blbosti. Bože Harry spamätaj sa! Asi som nemal piť tie drinky predtým. Povzdychol som si a radšej upriamil myseľ na toho chalana na pódium, ktorý sa predstavil ako Max Schneider. Rozprával tam ešte niečo ďalej no to som ho už nevnímal, Začal som ho vnímať až keď začal spievať. Mal priam božský hlas!
Počas celej pesničky som z neho nemohol spustiť oči! Spieval s neskutočnou ľahkosťou a emóciami. Preto som sa po jeho koncerte rozhodol za ním zájsť a pochváliť ho. Fajn, dobre možno aj trochu poflirtovať a straviť sním dnešní večer avšak to je už snáď jedno nie?
*End of flashback*
„Spomínaš?" zasmial s pri mne dosť známy hlas a ja som sa len usmial.
„Čo myslíš?" pozrel som naňho.
„Musím uznať že to vtedy bola skvelá noc" skusol si do spodnej pery.
„Ako by nemohol byť? Drinky, zábava, tancovanie a nakoniec-„
„Pohodlný gauč však?" obaja sme sa zasmiali.
„Presne ten. Ešte že sme pred nedávnom kúpili nový a pohodlný" začal som sa rozplývať.
„No. Ak nám dnešok vyjde tak si môžeme tu noc zopakovať. Čo myslíš?" položil mi ruku na stehno a usmieval sa. Usmial som sa. Avšak predtým než som stihol odpovedať nás prerušil Adam.
„No hrdličky už by stačilo. Za chvíľu začnú chodiť ľudia, takže by ste nám mohli pomôcť" Len sme sa zasmiali a šli im teda pomôcť aby potom nehundrali.
Po chvíli začali chodiť ľudia a o pol hodinku bol už plný bar. Pripravili sme posledné veci a vstúpili na pódium kde som prešiel k mikrofónu. Začal som byť nervózny.
„Dobrý večer! Sme skupina GrageBoys a dnes by sme vám radi zahrali jednu z našich pesničiek!"
„Teda chalani! To bolo skvelé!" usmial som sa a všetkých som objal. „Takže, prvá runda je na mňa!" vyhlásil som a všetci sme sa zasmiali. Odložili sme pár vecí a vybrali sa k baru. Zrazu mu však niekto poklepal po pleci a tak som sa otočil.
„Pane mohol by som vás na chvíľu zdržať?" ozval sa ku mne starší pán. Teda... mohol mať tak 30 ? Mal na sebe oblek a bol upravený. Začínal som mať z neho celkom dobrý pocit.
„Samozrejme. Potrebujete niečo?" milo som sa usmial.
„No. Najprv by som sa rád pozitívne vyjadril k vašemu skvelému vystúpeniu a potom vám podal moju vizitku aby ste sa mi ozvali" vybral vizitku a podal mi ju. „Dúfam že ma ešte nikto nepredbehol. Som manažér ako ste si mohli všimnúť a dosť ste ma zaujali. Momentálne hľadám skupiny pre istý casting. Preto by som bol rád ak by ste sa mi čím skôr ozvali. Tešilo ma." Usmial sa a odišiel.
Ostal som tam stáť ako obarení a potom sa vybral k chalanom aj s vizitkou v ruke.
„Chalani. Myslím že sme si práve našli manažéra"
–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––
Ahojte! :)
Tak čo poviete na dnešnú časť? :O
A čo si myslíte? Aký majú medzi sebou vzťah Harry a Max?? :O
Tak som sa rozhodla tak že budú časti vychádzať cez víkend :))
Inak ospravedlnujem sa vám za tu 2. pesničku ktorú som vybrala. No bohužiaľ ma na rýchlo nenapadla lepšia pesnička ktorú by mohli spievať :P Ten ženský spev v druhej časti si akože nevšímajte :D Pochopím ak sa vám nebude páčiť.
Chcem vám poďakovať za to že ma podporujete vašimi komentármi aj Votes! :3
Ste vážne úžasný! :)))
Rozmýšľala som aj o tom že by sme spravili neskôr Character Ask! Samozrejme ak by ste súhlasili. :)
Vidíme sa pri ďalšej časti!
Love ya guys! :* SO MUCH!