#Character Ask - Answers!

121 11 9
                                    


Ahojte! Zdravím všetkých divákov za obrazovkami počítača ;) Dneska tu mám pri sebe 6 významných ľudí ktorý odpovedia na vaše otázky! :) Vítam tu pri sebe Harryho, maxa, Nialla, Adama, Rajiva a Emily! (*le krik fanúšikov)

Predom by som sa ešte chcela poďakovať všetkým ktorý sa zapojili a napísali nám svoje otázky! Neskutočne vám ďakujeme! :)

Bolo vážne príjemné odpovedať na vaše otázky!

Tak a môžeme sa vrhnúť na otázky! :)

Questions for Harry

1.Question: Myslíš ešte na Nialla? little_baBOONy

1.Answer: Skôr sa snažím naňho nemyslieť. Ako som už hovoril. Chcem zabudnúť na moju minulosť a začať odznova s chalanmi a kapelou.

2.Question: Chýba ti?  little_baBOONy

2.Answer: Iba ak mám slabú chvíľku.

3.Question: Aký klip budete točiť a s kým? KatarnaMusilov

3.Answer: Jediné čo sme sa dozvedeli je že budeme točiť klip v L.A. mal by to byť vraj klip o láske a zrade alebo v nejakom takom zmysle. Moc nám toho nepovedali. A s kým? Jediné čo nám ten manažér... ako že sa to volal? Ted! Takže... Jediné čo nám ten manažér Ted povedal bolo len že máme čakať veľké prekvapenie.

4.Question: Aký máš vzťah so svojimi spolupracovníkmi v kapele? KatarnaMusilov

4.Answer: Všetci sú to skvelý spoločníci a úžasný kamaráti. Adam je síce trochu tichší ale s Rajivom si skvelo rozumejú. Rajivom ktorý je neskutočný blázon a zbožňuje každý adrenalín! A Max? max je milý a citlivý chalan s úžasným hlasom. Mám ich všetkých rád. Som rád že som sa k nim dostal (*le objíme ich)

5.Question: Neviem či to mám vyťahovať, ale... cítiš ešte niečo k Niallovi? KatarnaMusilov

5.Answer: No.. ako to povedať... Nevidel som sa s ním už 5 rokov a tak ta láska už trochu opadla. Avšak stále mi nie je ľahostajný.

6.Question: Spomínaš naňho? KatarnaMusilov

6.Answer: Len ak spomínam na svoju minulosť.

7.Question: Mohli by si skúsiť blogovať aj so svojou kapelou, mohli by ste sa posunúť o vyšší stupeň a fanúšikov by tiež pribudlo alebo nie? KatarnaMusilov

7.Answer: To vôbec nie je zlý nápad! (*le doširoka sa usmeje.) Ďakujem! (*le žmurkne)

8.Question: Chcel by si sa vrátiť k písaniu blogu alebo ťa to prestalo baviť úplne ? petalobay

8.Answer: Nehovorím že by som sa k tomu nerád vrátil no teraz keď máme kapelu sa chcem venovať hlavne tomu. (*le usmeje sa)

9.Question: Cítiš niečo k Maxovi alebo si ešte stále blázon do Niho? petalobay

You again {Book3}Where stories live. Discover now