#Studio

108 17 5
                                    

Dneska mal byť pre nás špeciálny deň. Mali sme isť totiž nahrávať song do štúdia! Nemohol som sa dočkať! Fajn, až tak som sa doňho neponáhľal ale aj tak. Naposledy čo som bol v akom takom štúdiu to bolo pred 5 rokmi keď som bol ešte youtuber. No to už je minulosť a toto je ako keby nový začiatok pre mňa. Vlastne pre mňa a našu kapelu.

"Harry, Max! Rýchlo lebo budeme meškať!" zaklopal nám už asi po 5. krát Rajiv na dvere avšak nám to bolo momentálne jedno. Boli sme teraz totiž viacej zabraný do seba akoby sme mali riešiť nejaké štúdio. Áno viem, bolo to dôležité pre náš nový začiatok ako kapela, ale radšej prísť neskôr ako nikdy, či nie?

"Asi by sme už mali vážne ísť..." odpútal som sa od jeho pier a vypracovaného tela a zahľadel sa mu do jeho čokoládových očí. 

"Noták, veď stále hovoríš že od začatej práce sa nikdy neodchádza" skúsil si do spodnej pery a rukami sa presunul z mojich bokov na môj chrbát, čím si ma pritiahol naspäť k sebe, na čo som sa len uškrnul. Ach. 

"Vieš že by som to rád dokončil, avšak manažéri nepočkajú" slabo som sa usmial a venoval mu rýchli bozk na ústa. Len sa na mňa pozrel s jeho psím pohľadom a zakňučal. Bol celkom rozkošný. Slabo som sa nad ním zachichotal a slabo ho buchol do ramena. Len sa zasmial a už, už sa mi chcel prisať na pery avšak prerušilo nás znova hlučné hlasité klopanie. 

"Veď už ideme!!" zakričal Max a prekrútil očami. "Tí sú teda otravný" povzdychol si a pomaly sa posadil aj so mnou na jeho nohách. Obmotal som ruky okolo jeho krku a len naňho pozeral. Slabo sa usmial a venoval mi posledný bozk predtým než sme sa obaja šli obliecť a následne sa vybrali do spomínaného štúdia. 

Ako náhle sme tam došli, myslel som že mi oči vypadnú. Vôbec to nevyzeralo ako nejaké obyčajné štúdia s jedným mikrofónom a pultom. Bolo to obrovské! Boli tam rôzne nástroje, mikrofóny, a samozrejme obrovský priestor. 

"Tak chalani vítajte v našom štúdiu" privítal nás tam ten manažér Ted a následne nám rozdal texty

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Tak chalani vítajte v našom štúdiu" privítal nás tam ten manažér Ted a následne nám rozdal texty. Začal som si to hneď čítať. Prišlo mi to nejaké povedomé ako keby som to už niekedy čítal alebo dokonca počul... Nie! To sa mi musí určite len zdať.  Zatriasol som hlavou a pokračoval.

 "Wake me up now, and tell me this is all a bad dream. 

 All the songs that I wrote, all the wrongs that I hoped would erase from your memory Holding onto a broken and empty heart

Flowers I should've bought, all the hours I lost 

 Wish I could bring it back to the start"   

Ach... akoby mi to niečo pripomínalo. 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Predom sa ospravedlňujem ak tam sú chyby ale písala som to na mobile. :)

Ahojte! :) 

Tak po dlhej dobe je tu konečne nová kapitola! :) 

Prepáčte že mi to tak trvalo ale mam teraz dosť citové problémy a tak... no nebudem sa na to vyhovárať :( 

Dúfam že sa vám kapitola páči! ;) 

Budem neskutočne ale že neskutočne rada za komenty! 


Love ya guys! :* 

You again {Book3}Where stories live. Discover now