Gözlerimi açtığımda bir yatak ve sağında tek koltuk bulunan hastahane odasındaydım.Buraya neden ne zaman ve nasıl getirildiğim hakkında hiç fikrim yoktu.Biraz başım ağrıyordu.Su içmek ve neler olduğunu anlamak için yataktan kalktım ve kapıya yöneldim.Kapıyı açtım kapıda bekleyen iki polis vardı.Onlara ne olduğunu soracaktım ki bir şey söylettirmeden beni içeri soktular.
Ben neden buradaydım.Neden kapıda polisler var? Bu soruların cevabını bulmak için koltuğa oturdum ve düşünmeye başladım. Lakin hiç bir şey hatırlayamadım.Tahmini 1 saat sonra kapıdan içeriye giren bir hemşire gördüm.Kolumdan vurulmuşum tedavi etmişler ve hemşirede kolumu kontrol etmeye gelmiş.Neler olup bittiğini anlamak için hemşireye sordum.Lakin hemşire gece buraya geldiğimi ve kolumda kurşun yarası olduğunu söyledi. Onlar da ilk önce beni tedavi etmişler daha sonra polise haber vermişler.Hemşirenin gece buraya geldiğini söylediğinde hafızamda kalan bir kaç görüntü canlandı.Sanki biraz birşeyler hatırlamaya başladım.17 Haziran 2012. Bu tarih benim üniversiteden mezun olduğum yani yeni bir hayata atıldığım gündü.Annemin , babamın, arkadaşlarımın, sevgilimin yani kısacası tüm sevdiklerimin merakla beklediği gündü.Benim için ise diğer günlerden hiçbir farkı olmayan bir gündü.18 Haziran unutmadığım ve unıtamayacağım bir gün olmuştu benim için.Diğer günlerden farklı.Mezuniyetimden 1 gün sonra beni karanlığa sürükleyen o gün Annemin öldürüldüğü gündü.Daha 1 gün önce akşam yemeğinde hep birlikte mezun oluşumu kutlarken, 1 gün sonra öldürülmesi benim içinde derin yara açmıştı.En zor olanda Annemin bir düğünde havaya açılan kurşunlardan bir tanesinin ona isabet etmesiyle ölmesiydi.Tabi biz öyle sanıyorduk.
O günden sonra hayatım yolunda gitmedi.Bir kaç ay sonra sevgilimden ayrıldım.Daha sonra arkadaşlarım beni yalnız bıraktı.Tek tek gittiler.En son da daha annemin gidişine alışamamışken Babam da hayata gözlerini kapattı.İşte o zaman benim için Yeni Bir Hayat başlamıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
UMUT
Mystery / ThrillerHayatta nice zorluklar karşımıza çıkar.Bu zorluklar karşısında sadece tek başımıza kalırız.Zorluklar karşısında elimizdeki en güçlü silahımız ise sadece UMUT'tur.