13) Ουπς

99 10 1
                                    

-Τι λες για ένα ταξίδι,το χρειαζόμαστε και οι δύο νομίζω.
Είπε  η Ολιβια ενώ ήτανε στην αγκαλιά του Ερικ λίγες μέρες μετά από εκείνη την ένταση που υπήρξε ανάμεσα τους.

Ή Ολιβια πήγε σπίτι του και το μόνο που έκανε ήτανε να μπει στην αγκαλιά του και να περάσουν όλο το βράδυ μαζί,δεν χρειάστηκε να μιλήσουν,αλλωστε όταν ήτανε μαζί όλα τα προβλήματά με έναν μαγικό τρόπο εξανεμίζονται.

-Καλη ή ιδέα σου μωρό μου,ε είμαστε και οι δύο πολύ πιεσμενοι τον τελευταίο,τι θα ελεγες για Παρυσι ;

-Ναι μου αρέσει πολύ αυτή η πόλη έχει κάτι που με ήρεμη όταν βρίσκομαι εκεί...ποτέ λες να φύγουμε;

-Σε δύο εβδομάδες νομίζω ότι θα μπορώ να πάρω άδεια από την δουλειά εσύ θα μπορεσεις ;

-Ναι
Είπε η Ολιβια αδιάφορα αλλά με πολύ αμηχανία,δεν μπορούσε φυσικά να του πει ότι είχε μία δικιά της αυτοκρατορία όπου μπορούσε να φύγει οποία ώρα ήθελε,αυτο το αγκάθι την κρατούσε πίσω και ήξερε ότι έρχεται η ώρα που θα έπρεπε να βρει έναν τρόπο να του πει την αλήθεια.

-Τι έχεις και μελαγχολισες;

-Τιποτα απλά κύριε Ερικ μου υποσχεθηκατε να μου πάρετε τα αγαπημένα μου ντόνατ και ακόμα δεν μου τα έχετε φέρει...

-Οοο είμαι απαράδεκτος ωραία μου κυρία αλλά να ξέρετε όταν σας έχω μπροστά μου δεν μπορώ να σκέφτομαι τίποτα άλλο πέρα απο εσάς...

-Ασε τα κομπλιμέντα και φερε μου τα ντόνατ μου....

-Μαλιστα παραπονιαρα μου έφυγα...

Ο Ερικ έφυγε για το κοντινό ζαχαροπλαστείο και η Ολιβια σηκώθηκε από το κρεβάτι και παρατηρούσε το σπίτι του ήτανε ένα εργενηκο σπίτι που για μία στιγμή της πέρασε το μυαλό ότι εάν έμενε και η ίδια εδώ θα έπρεπε να αλλάξουν μερικα πράγματα.
Κατευθύνθηκε προς το γραφείο και άγγιξε τα πράγματα του ήθελε να δει την δουλειά του,εαν ήτανε τόσο καλός όσο έλεγε θα μπορούσε όταν τελείωνε με το ψέμα της εάν τελειωνε αυτή η ιστορία ποτέ θα μπορούσε να γίνει το δεξί της χέρι στην εταιρεία...Κοίταξε μερικούς φακελους οι δύο πρώτοι είχανε να κάνουνε με δυο υποθέσεις που αφορούσαν το εργατικό δίκαιο ο τρίτος έγραφε το όνομά Λεσλι και ο τέταρτος....η Ολιβια γύρισε παγωμένη στον τρίτο φάκελο παραξενεύτηκε με το εάν είχε να κάνει με την οικογένειά της η εάν επρόκειτο για συνωνυμία,τον άνοιξε και άρχισε να διαβάζει υπονοουσε ότι ο πατέρας της ήτανε υπεύθυνος για κάποιο αεροπορικό δυστύχημα και ένα προσχέδιο του Ερικ με τιτλο: Η καταστροφή των Λεσλι.....η Ολιβια δεν είχε το κουράγιο ούτε να κλάψει όλος της ο κόσμος είχε γκρεμιστεί αν όλα αυτά ήτανε αλήθεια;όχι δεν μπορούσε ο πατέρας της να έκανε κατι τέτοιο και ο Ερικ ποιος ήτανε; πρέπει να την πλησίασε για να μάθει πληροφορίες και να την καταστρέψει; μήπως τον έβαλε κάποιος αντίπαλος του πατέρα της;τόσο ψέμα αυτή προσπαθούσε να βρει τρόπο να του πει ποια ήτανε και αυτός ήξερε από την πρώτη κιόλας στιγμή,ισως και να κινδυνεύει...

Άκουσε τα κλειδιά την πόρτα και έκλεισε τον φάκελο βιαστικά...

-Μωρο μου σου έφερα τα γλυκά σου...

Εκείνη τον κοίταξε με απέχθεια

-Συγνωμη αλλά προέκυψε κάτι με την Αντρια και πρέπει να πάω...

-Μα τόσο βιαστικά,κατσε λίγο να...

-πρεπει να φύγω

-ειναι κάτι σοβαρό μπορώ να...

-Οχι όχι μην ανησυχείς

-ποτε θα...

Ο Ερικ δεν κατάφερε ποτέ να ολοκληρώσει την φράση του,η βαριά πόρτα έκλεισε με δύναμη.....

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗWhere stories live. Discover now