8) Περιμένοντας στην ουρά

99 11 0
                                    

Ο Ερικ περίμενε αγχωμενος στο διάδρομο της εταιρείας,παρακολουθουσε τους υποψήφιους για την θέση και προσπαθούσε να διαβάσει στο βλέμμα τους εάν ήτανε ικανοποιημένοι.

-Και εσείς για την θέση του νομικού συμβούλου;

Ρώτησε ένας φανερά αγχωμενος τον Ερικ,τοσο που τον έκανε να πιστεύει ότι αν ήτανε αυτοί οι μοναδικοί υποψήφιοι θα είχε σίγουρα την θέση στο τσεπακι του.

-Ναι
Απάντησε απρόθυμα ο Ερικ

-Κριστιαν
Του συστήθηκε

-Ερικ

-ξερεις Ερικ έχω τρομερό άγχος ήθελα πάντα να δουλεύω για τον Πατρικ Λεσλι στον χώρο του είναι από τους ποιο πετυχειμενους και όλοι έχουν να πουν μόνο καλά λόγια θα πρέπει να ήτανε πολύ καλός εργοδότης μα πάνω από όλα άνθρωπος με το Α...

-Συγνωμη δεν χρειάζεται να πείτε και άλλα με πεισατε για το πόσο καλός ητανε αλλά δυστυχώς δεν έχω κάποια αδερφή για να του δώσω και είναι και νεκρος.
Του απάντησε ο Ερικ εκνευρισμένος,ο Κριστιαν τον κοίταξε με απορία και σίγουρα θα σκέφτηκε πως βρέθηκε αυτός ο τρελός εκεί περα.

-εχετε αντίθετη γνώμη;

-Εσεις μόλις ειπατε ότι όλος ο κόσμος μιλάει με τα καλύτερα λόγια για τον συγχωρεμενο οπότε αν κατατασσομαι και εγώ στους ανθρώπους μαλλον έχουμε την ίδια άποψη .

-εισαι περίεργος τύπος,ισως να μην γνωρίζεις τι άνθρωπος ητανε ο Λεσλι αν θέλεις μπορώ να σου πω μερικά πράγματα για την καλοσύνη του για...

-Ακου να σου πω φιλαρακι
Είπε ο Ερικ κρατώντας τον από το ενα γιακά.
Ξέρω πολύ καλά το εστί Πατρικ Λεσλι

-αφησεμε είσαι τρελός

-Κυριε Ερικ ;
Φώναξε μία ψηλόλιγνη γυναίκα που μόλις βγήκε από το γραφείο.
Ήρθε ή σειρά σας.

Ο Ερικ γύρισε και έκανε μερικά βήματα προς το γραφείο αλλά για μία στιγμή κοντό σταθηκε και γύρισε προς το μέρος του πηγαίνοντας και πάλι μπροστά του.

-κατι τελευταίο όσο ο Λεσλι ήτανε ο μεσσιας που λες αλλες τόσες πιθανότητες έχεις να μου πάρεις την θέση.

Του είπε και μπήκε γεμάτο αυτοπεποίθηση στο γραφείο.

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗDove le storie prendono vita. Scoprilo ora