3) Το πρωτο βλεμμα

164 18 1
                                    

Η Ολιβια γυρισε κουρασμενη απο το γραφειο,εκανε ενα μπανιο και απολαμβανε το υπεροχο μοσχαρακι με σαλτσα μανιταριων που της ειχε φτιαξει η Ντορετα η οικονομος του σπιτιου,οταν χτυπησε το κινητο της...

-Ελα Αντρια!. Η Αντρια ητανε η παιδικητης φιλη και μεχρι να φυγει για σπουδες ητανε αχωριστες,αλλα και τωρα μετα τον χαμο του πατερα της η Αντρια προσπαθει με καθε τροπο να την βοηθησει να σταθει στα ποδια την και να ξαναγινει η παλια Ολιβια...

-Αποψε θα βγουμε και δεν σηκωνω κουβεντα... Της ειπε επιτακτικα.

-Αντρια δεν ειμαι ετοιμη ακομα για ξενυχτια...

-Ολιβια ετσι οπως το πας ποτε δεν θα εισε ετοιμη,λοιπον βαλε κατι καλο και κατα τις 10 θα περασω να σε παρω,εντοπισα ενα καλο μπαρακι...

-Και αν πω οχι;

-Τοτε θα σε κανω να το μετανιωσεις...

Η Ολιβια νικημενη ανεβηκε στο δωματιο τηςγια να δει τι θα φορεσει,απο την ημερα που εχασε τον πατερα της δεν ειχε βγει απο το σπιτι παρα μονο για να παει στον ομιλο και αυτη η εξοδος την φοβιζε,δεν ηθελε να την βλεπουν και να την λυπουνται,αλλα θα πηγαινε,επρεπε να κανει μια νεα αρχη και ισως να μπορουσε να την ξεκινησει απο σημερα...


Ο Ερικ καθοτανε κακοκεφος στο αγαπημενο του μπαρακι οπου δουλευε ο φιλος του ο Εντουαρτ,ητανε προβληματισμενος,το σχεδιο που ειχε αφησει στην ακρη η ιδια η μοιρα του εδειχνε οτι επρεπε να συνεχισει...

-Παλι τα ιδια σκεφτεσαι...; Του ειπε ο φιλος του.

-Πρεπει να βρω την ευκαιρια να μπω στην εταιρεια... Του ειπε σκεφτικος.

-Φιλε ασε τα σχεδια καταστροφης και κοιταξε να φτιαξεις την ζωη σου,ακομη και οι γονεις σου δεν θα θελανε να κανεις αυτο που σκεφτεσε...

-Μην αρχιζεις παλι τα ιδια,η ζωη μου καταστραφηκε ηδη εξαιτιας αυτου του ανθρωπου και δεν... Ο Ερικ σταματησε να μιλα οταν ειδε να καθετε λιγο πιο περα το πιο ομορφο πλασμα που ειχε συναντηση ποτε...

ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΕΚΔΙΚΗΣΗDove le storie prendono vita. Scoprilo ora