Luke-Brat Julii.Ma ciemne blond włosy i niebieskie oczy.Dość mocno umięśniony.Ma 19lat.Ma kolczyk w wardze. Tatuaże.Ma dziewczyne Weronike.Bardzo lubi ją jego rodzeństwo.
Dreak-Brat Monic.Ma brązowe włosy i niebieskie oczy.Średnio umięśniony.Ma kilka tatuaży i kolczyk w wardze.Ma 19lat.Nie ma dziewczyny.
Christian-Brat Kate.Ma ciemne blond włosy .Ma brązowe oczy ,ale nosi niebieskie soczewki.Ma 19 lat.Ma śliczny uśmiech.Kolczyk w wardze i w nosie.
Mike-Brat Camy.Ma brązowe włosy i zielone oczy.Jest dość dobrze umięśniony bo chodzi na siłke.Ma śliczny uśmiech.Jest zabawny i fajny,wyluzowany ,ale czasem nad opiekuńczy.Ma 19lat.
Nathan-Jeden z paczki Julii(mega przystojny).Ma brązowe włosy i zielone oczy.Jest mocno umięśniony.Ma piękny biał uśmiech i tatuaże.Jest zabawny,fajny i wyluzowany.Ma kolczyk w wardzei w nosie.Ma 17lat i chodzi razem z dziewczynami do klasy.
Dylan-Jeden z paczki Julii.Ma blond włosy i niebieskie oczy.Jest średnio umięśniony.Ma piękny uśmiech.Kolczyk w wardze i w nosie.Jest zabawny,fajny i wyluzowany.Ma tatuaże i ma 17lat.Chodzi z dziewczynami i Natha'nem do klasy.
Hej wszystkim!!Oto kolejne postacie inne będą przedstawiane w czasie opowiadania pisze to w nocy i mam nadzieję ,że się ni nudzicie?! ! :-)
PS Kocham Was Moje żelusie!!!
CZYTASZ
Abraham Mateo //Nasza historia! :-*
Romansato wymyslona przezemnie historia o moim idolu okladki moga sie zmieniać!