Sabah alarmımla uyandım. Off bu salak şeyin sesi ne gıcık. İşaret parmağımdan yolladığım bir kıvılcımla onu susturdum. Alarmadan dumanlar çıktı. Yine mi yaaa! Neyse kahvaltıdan sonra hallederim. Tamir ettikten sonra kesin bana atar yapacak bu kaçıncı diye. E ne yapayım o da bu kadar sinir sesli olmasın. Komodinimde alarmın yanında duran telefona baktım. 07:30. Oha, hazırlanmam lazım! Hemen lavaboda günlük işlerimi halledip dolabıma koşup kendisi beyaz yakası lacivert kapşonlumu giydim. Altıma da tabisi lacivert şortumu. Şimdi diyeceksiniz bu kızın laciverte takıntısı mı var? Hayır tabiki. Ben sadece manyak gözlerime uygun kıyafet giyiyorum. Manyak derken ciddiyim. Gözlerim buğulu bir lacivert rengi ve benim göz bebeklerim yok! Evet yanlış duymadınız! Gerçi annemlerin dediğine göre var ama gözlerimle aynı renk olduğu için belli değil. Ama bence yok. Aynaya bakınca göremiyorum sonuçta ama hadi neyse. Açık mavi çantamı alıp aşağıya indim. Evet benim her şeyim mavi. Çünkü mavi en sevdiğim renk! Şimdi böyle manyak dercede neşeli olduğuma bakmayın. Arkadaşlarımın yanında çok soğukkanlı ve kontrollüyümdür. Neden mi? Zaten hepimiz manyağız birimizin normal olması lazım! Ki bunu söyleyen kızın elektrik saçması, saf elektriğe dönüşüp Imagine Dragons'un Warriors'undaki gibi uçabilmesi, her türlü elektrikli aletle anlaşabilmesi, elektronik aletler sayesinde devrelerde seyahat edebilmesi ve göz bebeklerinin olmaması biraz tuhaf ama olsun. ( Ayy resmen kendimi övdüm iki dakikada ama ne yapayım? Mükemmel olmam benim suçum değil. 💁🏼). Mutfağa gittim. Annemler bu saatte laboratuvarda olduklarından ağzıma bir şeyler tıkıp yukarı geri çıktım. Odamdaki boy aynasının karlısına geçip -evet bildiniz!- lacivert renkli şaçlarımı taradım. Sonra telefonumu aldım. Aşağıya inerken telefonun çaldı. Ekranda Kediotu Bağımlısı arıyor yazıyordu. Evet Catreen'i böyle kaydettim. Kendisi her türlü kedigillere dönüşebilen bir kız ve evet kediotuna zaafı var. Saçları normalde siyah ama bebek mavisinden toz pembe arasında ne kadar ton varsa hepsini saçında görebilirsiniz. Cat benden manyak. Bize saçının eski renginin siyah olduğunu hatırlatan tek şey kafasının üstündeki siyah kedi kulakları. Şimdi kulağa saçma geliyor ama ona cidden yakışıyor ve o kulaklar çoook tatlı bir kere! Tam da animelerdeki içi pespembe ama dışı simsiyah olan kedi kulakları gibi! Neyse bekletmeyeyim şu kızı. Sonra bana atar yapıyor. Telefonu açtım. Cat "Nerdesin Mel? Valla beklemekten sıkıldım miyav. Ne sen geldin ne otobüs ne de diğerleri. Gerçi ikizlerin kontrol günü bugün geç gelirler herhalde. Melody? Miyav? Orda mısın? Bi' cevap versene miyav!". Gözleriml devirdim. Cat nedense arada miyavlar. İkizler Fred ve Walter'a göre bize kedi dilinde küfrediyor. "Arada biraz soluk almayı denesen nasıl olur mırnak?"
"Bana. Mırnak. Deme. Yoksa bende sana ayaklı priz derim ona göre!"
Wow! Bu kız insanları tehdit etmede çok iyi. "Neyse ben yola çıktım geliyorum. " diye konuyu değiştirdim. "Sokak lambalarını falan kullanarak gel. Otobüs 10 dakikaya gelir ve yürürsen yetişemezsin tamam mı miyav?"
"Okey hav. "
"LEY!" dedi ve telefonu kapattı. Hiihhi! Cat'e köpek taklidi yapmayı çok seviyorum yaa! Hemen korkuyor korkak kedi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Deney Ürünleri
General FictionGerçekler ortaya çıkana dek kendimizi normal sanıyorduk. Herkesin bizim gibi özelliklere sahip olduğunu. Ama dış dünya çok farklı. Hiç kimsenin bir özelliği yok ve bu normal sayılıyor. Ve bu dünya farklılıklara acımasız davranıyor. Saklanmak zorunda...