TANITIM

97.4K 1.6K 751
                                    


HİKAYE KİTAP OLACAĞI İÇİN BÖLÜMLER KALDIRILMIŞTIR!


Mükemmel Serisi tüm tutkusuyla devam edecek canlarım. Beni bu kitapta da yalnız bırakmazsınız diye umuyorum. Bildiğiniz gibi Alp ve Nazenin'e Bay Mükemmel kitabında veda edeceğiz. Bu kitapta ise merak ettiğiniz Timur'u tanıyacağız... Henüz sadece taslak halinde başladığım için tam başlama tarihi veremiyorum tahmini olarak Kasım ayının ortalarında başlayacağım. Daha önce olması içinde kendimi zorlayacağım. Takipte kalın :)

+18 Olduğunu söyleyeyim öncelikle.

Mükemmel serisinin diğer iki kitabından bağımsız olarak okuyabilirsiniz.

17.11.2016 tarihinde yayınlanmaya başlamıştır.

====================

Timur Karaca... Seks, şehvet, tutku ile sarılmış bir beden. Bakışı ile yaktığı, dokunuşu ile tutuşturduğu kadın bedenlerinin yasak meyvesi.

Timur orta yaşın çekiciliğini profesyonelce kullanan bir mimardır. En yakın arkadaşının şirketinde çalışırken en büyük hobisi olan fotoğrafçılığa duyduğu tutku onu bazı ateşli oyunlara iter, bu oyunlar onun hem yaratıcılığını hem de tutkusunu ortaya döktüğü sanat eserleridir. Timur hayatını son derece dolu dizgin yaşarken birden bir boşluk hissetmeye başlar. Yıllar önce kurtulduğunu sandığı o boşluk gelmiş, tekrar olmaması gereken o noktaya yerleşmiştir. Timur için aşk fikri heyecan vericidir... Aşık olmak ise bir deliliktir. Daha önce yaşadığı hüsran düşünüldüğünde şuan ki haline devam etmesi en doğrusu olmalıdır ama öyle değildir çünkü o boşluk... O boşluk doldurulmak için kıvranmaktadır. Bir daha aşık olmayacağına yemin ettikten sonra onu bu deliliğe sürükleyen ise aşık bir kadının bakışlarını görmüş olmasıdır. En yakın arkadaşının sevgilisine karşı duyduğu o hoşlantının nedeni tamamen onun bakışlarından etkilenmesidir. Aşık bir kadının bakışları bir erkek için en etkili afrodizyaktır.

İnci Tekin... Masum, masum olduğu kadar da tutkulu bir beden.

Küçük bir şehrin küçük bir ilçesinde yetişen İnci son derece küçük bir hayatın içinde varlığını sürdürmüştür. Hayalini kurduğu, etkilendiği, istediği o şeyleri sadece kitaplardan okuyan bir kızdır. Sözlüsü Özgür ile çocukluklarından beri süren birlikteliği artık İnci'nin istediği şey değildir. O yanmak istiyordur... Yanmak, tutuşmak, kül olmak, küllerden doğmak... Bu Özgür ile yaşayacağı bir şey değildir ama İnci'nin bunu yaşamaya ihtiyacı vardır. İnci'nin bu basit hayatına bir anda bir renk gelir. İstediği Üniversitenin istediği bölümünü kazanmak onun hayallerinin ilk adımıdır. Güzel sanatlar fakültesi resim bölümü İnci'nin hayatını şekillendirmesi için ortaya çıkan bir fırsattır adeta. Hayatın ona ''Hadi yaşa...'' deme şeklidir ve İnci yaşamak istiyordur. Birden İstanbul'un büyüklüğü, gizemi, büyüsü, içinde bulur kendini birde bu yeni hayatında bir ateş yakar bedenini. Karşı koyamayacağı türden bir ateş onu ele geçirmek üzeredir. Teslim olmak isteyen kalbi ile ipleri elinde tutmak için çabalayan beyni arasında kalan İnci kalbinin bu savaşta galip gelmesi durumunda yanacağını biliyordur ve öyle de olur. İnci yanmayı seçer... Çünkü yanmak sönmekten iyidir...

MÜKEMMEL TUTKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin