Şebin gülü

5 3 0
                                    

Ben geldim yâr,ben geldim yine. Şebinbülbülün dayanamadı hasretine... Nasıl bir sevdasın ki içimde, ne gitmek mümkün, ne sarmak seni..
Ah yâr! Vefasız yâr! Bir ömür aşkınla ah-u zâr  ederim de; insaf edip gel demezsin, yâr demezsin..
Bunca çiçek içinden sana Vurulmuşum. Ah benim yürek sızım,ah benim yaslı ömrüm, ah benim şebingülüm! Sen ki sevgi dolusun benden gayrısına; Bir tek benden yüz çevirirsin,zulmün banadır ,nazın bana. Bende kokun ile avunurum,dalına konamasam da..

Ben geldim yâr,ben geldim yine. Şebinbülbülün dayanamadı hasretine...
Adın düşmez dilimden yedi gün, yedi gece , ezberlerlerim harf harf,hece hece..Ve seni dilerim  tesbih tesbih her yaprağında..
Ey benim öksüz sevgim! Ey benim bensiz eşim! Sana çiler dururum senelerdir. Evvelimde sen vardın, ahirim seninledir. Bir aşık a bunca zulüm, inan reva değildir..
Ben geldim yâr,ben geldim yine. Şebinbülbülün dayanamadı hasretine...birşey söyle bana, bir ümit ver.açtığın yaralara merhem ol. Birşey söyle bana ki gülsün yüzüm, dertli bülbülüne bir damlacık huzur ver..!

ŞEBİNGÜLÜ DER Kİ :

Bülbül ne gezersin benim bağımda
Ben senin bildiğin gülden değilim
Var git başka güle yalvarıp ağla
Derdinin dermanı gül ben değilim

ŞEBİNBÜLBÜLÜ DER Kİ :

Nazlı gülüm viran ettin hânemi
Anlamadın  hiç derin sevgimi
Neyleyim senden başka gülleri
Şebinbülbülü şebingülsüz olur mu?

Anladım gülmek yok bana cihanda
Şebingülüm açmaz bana baharda
Bırak avunayım bari kokunla
Şebinbülbülü şebingülsüz olur mu?

Helal Et Aşkını Allah Aşkına #wattys2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin