Aşk nedir?
Aşk onunla mutlu olmaktır. Aşk olmayacağını dahi bilsen çabalamaktır. Onu gördügünde heyecanlanmaktır. Gözlerinin içine bakarak konuşabilmektir. Göz kontağıyla istediğini anlatabilmektir. Midende kelebeklerin uçuşmasıdır. Onu görünce saçmalamaktır. Ne diyeceğini unutup boş boş konuşmaktır. Hıç konuşmadan saatlerce onu izleyebilmektir.
Karşılıklı aşk daha güzeldir. Tek yönlü aşkın sonucunda fazla birşeye ulaşamayabilirsin ama asla pes etmemelisin. İnanmak özgüven ve sevgi en önemli kaymaklardır yanı aslında bunların olması lazımda denilebilinir. Sevdiğin kişiye güvemek ve inanmaktır. Ortak kararlar almaktır. Onun için canını bile verebilmektir. Onu deliler gibi sevmektir. Nerdenmi biliyorum. Çünkü onu görünce bende heyecanlanıyorum. Hiç birşey olmayacağını bildiğim halde. Beni sevmediğini bildiğim halde arkadaş kalabilmeye çalışmaktır.
Aşk 3 harfli çok kısa bir kelimedir. Ama bütün kararlarinı hatta hayatını değiştirebilicek kadar güçlü bir kelimedir. Istemediğin şeyleri bile sana yaptırabilir. Ani bir anda hiç beklemediğin bir anda gelir. Sen ne olduğunu bile anlamassın. Ama bir bakmışsın olmuş bitmiş. Aşk o kadar güçlüdür ki senin yeminlerini dahi bozar. Farkettiğinde ne kadar inkar edersen et artık çok geçtir. Hiç bir duygu aşk kadar yoğun değildir. Nefret hariç neffret aşkla aynı kuvvettedir. Bir insana aşıkken ne hissedersen ona olan zaafın o kadar çoktur. Nefrette öyledir. Bir insandan ne kadar nefret edersen ona olan zaafında çoktur. Çünkü bazen en çok nefret ettiğini sandığın kişi en değer verdiğin en sevdiğin kişidir. En çok önemsediğindir. Kendi kendine ne kadar kızsanda 'ondan nefret ediyorum' desende kendinde bilirsinki ona birşey olacak olsa en çok sana zararı olur. O kimki sen bir anda kendini onun için feda edecek duruma gelirsin.Birinin sana aşık olduğunu nasıl anlarsın? Hareketlerindenmi sözlerindenmi sapıklığındanmı? Seni güldürmesindenmi itiraflarındanmı bakışlarındanmı. Aslında bana kalırsa direk gözlerine bakarsan aşîk olup olmadığını anlayabilirsin. Sana bakarken gözlerinin içi parlıyorsa zaten sana kapılmıştır bana kalîrsa. Yada sen aşık olsuğun kişiye karşı nasıl davranıyorsan onu görünce nasıl hareket ediyosan, bu yaşadıklarını sana aşık olduğunu tahmin ettiğin kişide karşılaştırmalısın. Çünkü o zaman anlarsın sana olan hislerini.
Evet arkadaşlar bu ilk bölümümdü. Yazım hatalarım varsa affedin. Ve aynı zamanda yazmamı istediğiniz duyguları yorum kısmında paylaşabilirsiniz. Bölümleri kısa kısa yazmayı düşünüyorum. Kimsenin okurken sıkılmasını istemem. Ayrıca beğenmediğiniz yerler olursa lütfen bana bildirin. Düşüncelerinizi yorum kısmında benimle paylaşmayı unutmayın. Sizin düşünceleriniz benim için çok önemlidir.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygularınızdan emin olun!!! (Aşk ağırlıklı)
ChickLitGenelde hislerimi paylaşamadığım için böyle bir şey yazmaya karar verdim. Yazdıklarım tamamen, yazarken hissettiğim hislerimi anlatır ve tamamen benim kendi düşüncelerimdir.