Sevdiğime Söyleyemediklerim..

15 1 0
                                    

Inanmazdım ben aşka diycem yalan olucak. Her zaman aska inanıyordum. Ama ben aşık olmazdım. Öyle diyorum. Aşk kim ben kim. Ama oldu. Ben aşık oldum. Hemde hiç olmaması gereken birine aşık oldum. Geçen hafta bugün öyle birsey olduki. Öyle sıradan. Tamamen türk filmlerinin bir sahnesini canlandırdık. Sana ilk kez bu kadar yakındım. Senin kokunu en yakınımdayken içime çektim. Benimle ilk kez konuştun. Aslında konuşmadık sen 2 kelime ettin. Ama ben senin sesini ilk kez bu kadar yakından duydum. Ben merdivenlerin üstünde etrafa bakarken biri yukarıya ikişer ikişer çıkıyor. Ama benim aklım o kadar dolu ki merdivenlerden çıkan kişinin kim olduğuna bakmaya tenezzül bile etmiyorum. Son merdivenide çıktığında sol omzuma çarpıyorsun ve ben afallıyorum. Tam bişey demek için arkamı dönüyorum seni görüyorum. Meğer bana çarpan senmişsin. Tabi benim gözler açılıyor kocaman ağzım açık "yuuhh yavaş" demek istiyorum ama diyemiyorum laf ağzımda kalıyo. Sen o arada sağ omzunun üstündn bakıyosun elini bana doğru uzatıyosun ve "kusura ba" diyosun benim yüzümü görünce devamını getiremeden hızlıca önüne dönüyosun. Çünkü sende farkındasın seni sevdiğimi. Seninde laf ağzına tıkılıyor yani. Hemen hızlıca yoluna devam ediyosun ve müdür yardımcısını  yanına gidiyorsun. Ben hala olayın şokundayım. Inanamıyorum ki gerçekten senmisin diye. Yok diyorum hayal gördün. Ama öyle sıkıyosun ki içimi o değilse kim bunu yapan diyorum. Böyle karnımın içi sıkılıyor, kalbimi tutup posete koyuyosun ve sıkıyosun gibi hissediyorum. Ben tek kelime bile edemedim o ara. Kimseye cevap veremedim. O kadar güzeldiki. Bir elimde kitaplar yoktu düşmesi için haksızmıyım. Türjkfilmlerindeki sahneler gibi degilmi. Üstünde gri ceket, siyah pantalon, eski adidas sporların yine o kadar yakışıklıydin ki. Sana bakmak yetti bana o gün gördüm ya seni o bile yetti aslında bana. Ama sayende çok daha güzel bisey hissettim. Sevdiğim; ben aşkı seninle öğrendim. Tek yönlü olsada gerçekten sevmeyi sende öğrendim. Ne kadar yanlış bir seçim olsanda benim için kalp bu biz karar vermiyoruz ki. Bizim hikayemizin özeti şu;  Tek yönlü seven zavallı kız her ne kadar olmıyacağını bilsede aşkından vaz geçemiyor. Ne kadar olmaması gereksede seni deli gibi seviyor. Kız uzunca bir süre oğlanı takip ediyor ve bir gün okulda çarpışıyorlar. Kız olayın şokundan çıkasaya kadar oğlan gitmiş oluyor. Her zaman car car konuşan kız orda söylemeye tek kelime bulamıyor. Ama olmayacağını bilsede yonede sevgisinden hiç eksilme olmuyor. O sonuna kadar oğlanî severken oğlanın kendi hakkında düşüncelerini asla öğrenemeyecek olmasının üzüntüsünü içinde taşıyor. Belki bir gün, belki bir gün öğrenir belki bir gün onu seven birini bulur umuduyla ileriye bakmaya devam ediyor. Ne kadar onu unutmayacak olsada o erkek onun için her zaman kalbinin bir yerine sahip olacak ve kız beklemeye başlıyor. Bekleyip neler olucağını izliyor. Ne demisler eğer hayat bir filmse sen filmimin en güzel sahnesisin...

Duygularınızdan emin olun!!! (Aşk ağırlıklı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin