AŞK 4

8 1 0
                                    

Aşk uzaktan için yana yana onu izlemektir. Aranızda binlerce engel olmasıdır. Herşeyini onunla paylaşmak istemendir. En ufak hatada kavga ettiğinde kısa sürede barışmaktır. Küs kalmaya dayanamamaktır. Aşk onu tanımasan bile içinde doğan bir duygudur bazen. Aşk bir tek karşındakinin yüzünü beğenmek, güzelliğine kapılmak değildir. Aşk sesine bile aşık olmaktır. Aşk bazen hayatındaki en anlamlı duygu iken bazende en büyük hatan olabilir. Bazen aşık olduğun kişi aslında hiç olmaman gereken kişidir. Ama bazende o kişi hayatın boyunca yaptığın en güzel hatadır. "Aşk erkeğe yakışır, kadın zaten aşıktır"
Benim için aşk şu anda içi boş bir kutu. Onceden olsa herseyim derdim. Artık öyle değil. Bitti! Herşey bitti, herkes bitti, ilkim gitti! Mutluluk dondu bende. Yaşayamıyorum artık. Zaman durdu desem, sadece gözlerimin önünde durdu. Sen dahil herkes hala mutlu mesut yaşarken ben ölüyorum burada. Ne senin umrunda, ne başkasının. Her zaman aklımdasın. Sen benim en güzel anılarımsın. Ben artık senin için hiç birşey ifade etmiyorum belki ama sen benim için her zaman canım, hayalim, gecmişim, ilk aşkım olucaksın. Sen benimle oynasanda, ben sana bütün içtenliğimle güvenmiştim ve işin garip yanı hala sana güveniyorum. Kimse ilgilendirmiyor artık beni. Ben artik kapalı bir kutuyum. Ve anahtarım bir tek sende var. Sen ne kadar fark edemesende. Herkes kutumun aralığından içine bakıpta ne olduğunu anlamaya çalışabilir. Ama onlar sadece benim istediklerimi görürler. Benim tek bir anahtarım var oda sende. Beni bütün benliğimle ve bütün gerçeklerimle sadece sen gırebilirsin. Çünkü benim en savunmasız olduğum zaman senin benim yanımda olduğun zaman. Ben her zaman seni beklerim. Sen yeterki benim kalbimi tekrar kırma.
Onun seni o kadar üzmüş olmasına rağmen sevmek! Nuye nefret edemiyorum? Neden hala onu seviyorum? Niye inanmadığım bu duygu geldi ve hiç olmaması gereken bir kişiye kondu? Dayanamıyorum anlasana, sana karşı olan bu madum duygu beni ele geçirdi. Deliriyorum sensiz. Daha kaç defa suçsuz olduğum halde özür dileyeceğim? Niye herkes bana mutluluğu haram görüyo? Niye bana umut verdin? Neden kalbimi susturamıyorum? Niyr beynim senin ismini zikir ediyor? Çünkü seni hala herşeyden çok önemsiyorum. Çünkü seni herkesten çok seviyorum. Çünkü hala sana deli gibi aşığım!

Duygularınızdan emin olun!!! (Aşk ağırlıklı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin