Aşk yanlış yaptığını tahmin ettiğin şeyleri bile bir özürle affetmektir. Aşk hatalarını bir hediye ile unutmaktır. Bu hediyenin pahalı birşey olması gerekmez sadece anlamlı olsa yeter. Bir şiir yada küçücük bir özür öpücüğü gibi. Aşk kendini üzüp karşı taraftaki kişiyi mutlu etmeye çalışmaktır. Aşk kendini unutup onu üzmemeye çalışmaktır. O üzülünce senin daha çok üzülmendir. Onu farkına varmadan üzünce içineden kendini yemendir. Hani herkes ikinci bir şansı hak eder derler ya işte o bizde imkansız gibi duruyor. Imkansız. Bu kelimeyi gerçekten hiç sevmiyorum. Çünkü bana ifade ettiği şeyler hep üzücü. "Imkansız aşkın imkansız aşıkları, imkansızı başarmaya çalışıyor. Ama bu bile imkansız görünüyor." İşte anlatmak istediğim tam olarak bu çok karışık ama çok doğru. Bu tekerlemeye benzeyen cümle tam olarak beni anlatıyor. 1. Biz imkansızlarız bu yüzden bizim herşeyimiz imkansız. Fakat unutmayın aşk imkansızı başarmaya çalışmaktır.
Aşk bazen bir tebessümüne muhtaç olmaktır. O gülümsemeyle tekrardan hayat bulmaktır. Onunla küs olunca kendini içten içe öldürmendir. Sabırla barışmayı beklemektir. Sana karşı söyleyeceği 1 kelimeyi beklemektir. Seni terslediğinde sakin kalmasını bilmektir. Senin yanında exlerinden bahsederken gözlerine bakmaya cesaret edememesine rağmen bir yandan seni test etmesidir. Aynı odadayken onu dikizlemektir, ne kadar çaktırmamaya çalışsanda başaramayıp göz göze gelip gözlerini kaçırmandır. Aşk hayatın boyunca bütün deneyimlerini yaşayabileceğin bir duygudur. Aşk duygu karmaşalarının ta kendisidir. Aşk sadece 1 kişiye karşıdır. Fazlası aşk değil hoşlantı veya piskopatlıktır. Aşık olduğun 1 kişi vardır ve o kişiye karşı hissettiğin duyguların doğruluğunu test etmen lazım. Sonuç olarak iki kişininde üzülmesini istemeyiz.
Aşkın ifade ettiği çok duygu var. Bunlar gemelde sevgi, cesaret, delilik hatta aptallıktîr. Aptallık, evet evet yanlış duymadınız. Çünkü aşk deli cesareti ister. Ama aptallık olduğunu düşünenlerde cesaret yoktur. Bu yüzden aşka inanmazlar. Ama genelde en güzel aşklardan biride inanmayanlarda olur. Çünkü onlar aşka inanmadıkları için bu duygunun nasıl olduğunu bilmezler veya merak etmezler. Hatta bazen aşık olduklarını kabul etmeyerek sadece hoşlantî derler. Ama bu hissin aşk olduğunu öğrendiklerinde bazen çok geç olabilir. Eğer aşık olduklarını zamanında fark etmezlerse sevdikleri kişi elden gidebilir. O zaman üzülen her iki tarafta olabilir.Aşk çok farklı bir duygudur. Çünkü aşkı 2-3 kelime ile tanımlayamassın. Aşkı anlatabilmek için hissetmek lazîm. Bazı kisiler vardırki birkaç kelimeyle aşkı anlatır. Ama bazısı vardırki yorulmadan saatlerce anlatabilir. Dinlenmesi gereken hikaye saatlerce anlatanın hikayesidir. Çünkü ben 10 dakika içinde anlatılana inanmam. Aşk hayaller kurmaktır. Onunla iken olan hayallerin kalp atışını hızlandırması demektir. Üzgün anında bile yanındaysa mutlu olmak için güç almaktır.
Dışarıya baksaniza bir. Şu anda dünyada binlerce olay gerceklesiyor. Bir dügün veya biri aşkını ilan ediyor. Yada biri kavga ediyor. Ne fark eder ki? Siz hala oturun ve yaşadıklarınızı düşünmekle meşgul olun. Saalamayım hemen kalkın ve hayatı yaşıyın. Onun kalbini kazanmaya çalışın. Otur otur nereye kadar. O şu anda ne yapıyo sizde merak ediyosunuz. Niye kendinizi yoruyosunuz. Hep erkeklerin size teklif etmesini bekliyorsunuz. Kaldırın bir taraflarınızı cesaretli olun ve aşkınızı ilan edin. Kabul etmezse kendi hatası. Sizin gibi birini kaybetmiş olur.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Duygularınızdan emin olun!!! (Aşk ağırlıklı)
ChickLitGenelde hislerimi paylaşamadığım için böyle bir şey yazmaya karar verdim. Yazdıklarım tamamen, yazarken hissettiğim hislerimi anlatır ve tamamen benim kendi düşüncelerimdir.