Pohled Springtrapa:
Vím, že moje minulost není moc růžová, takže musím trochu zalhat.
"Inu, před x lety jsem pracoval v téhle pizzerii, byla tu spousta dětí a já jsem tam s mým parťákem hrál na banjo. Jednou tu ale přišli kluci, kteří strčili toho menšího kluka mému parťákovi do pusy, kde mu uvízla hlava, ale já jsem hned zareagoval a vytáhl jsem ho dřív, než stačil zavřít pusu a rozmáčknout ubohému chlapcovi hlavu.""Wow, musel jsi mu rozhodně zachránit život, ale počkat... to měl ten tvůj parťák vážně tak velkou pusu?" Zeptala ses.
"Eee... Vlastně to byl animatronik, někdy jsem míval záskok za toho druhého. Říkali mi Springboy."
"Takže Trap je tvoje příjmení?"
"Co? Aaa, jo!" Přikývl jsem. "Tak co ty na to?"
"Byl jsi rozhodně úžasný člověk!" Usmála ses.
"A stále jsem~." Zahýbal obočím.
"Ehe." Znervózněla jsi. "Joo, jasně, jsem ráda, že ještě existují takoví lidé, a rozhodně sis nezasloužil dopadnout takto." Přitakávala jsi. "...Proč tě vlastně zavřeli sem?" Změnila jsi téma.
"Ou. Jednoduše! Myslí si, že jsem jejich věc. Narozdíl od robotů mě nemohli dát do šrotu." Vysvětlil jsem stručně.
"Ti lidé tady jsou tak najivní!" Zaklela jsi.
"To jsou prostě lidé dneška... A co řekneš o sobě?" Opřel jsem si hlavu o dlaň.
"Tak dobře." Začala jsi vyprávět, ale já jsem tě moc neposlouchal. Zaujatě jsem se zadíval na určitou část tvého těla... takže...moc jsem z toho nepochytil.
"Tak co si o mně myslíš?"
"Eeee... Seš moc krásná!" Řekl jsem to první co mě napadlo a stále jsem se díval na tu část těla.
"Tys mě neposlouchal, co?"
"Mmmnn. No trochu. Promiň zlato..." Řekl jsem zdvořile a čekal jsem, jak zareaguješ.
"To jsem si mohla myslet. Je to prý vědecky dokázáno, že chlapi neposlouchají co ženy říkají, ale spíš si je prohlížejí."
"Opravdu?" Zasmál jsem se s malým ruměncem na tváři.
"Počkat... Kde ses díval."
"No. Všude možně..." Řekl jsem nepravdivě, abych zakryl pravdu.
"A nedíval ses náhodou někde na hrudník?" Přivřela zákeřně oči.
"(T/jm), proč mi tohle děláš..." Spadla mi kapička potu. Klidně bych to řekl, klidně i sáhnul, jenomže jsem se bál to říct těď, když ještě neznám tvoji povahu.
"Já vím, že ses mi díval na prsa..." Zkřížila jsi ruce a poté ses mírně zasmála. "Beru to jako kompliment, z nějakého důvodu jsem ráda, když se někomu líbím!"
"Teď neříkej tu věc, Springtrape!"
"Můžu si sáhnout?"
"Tupče!" Prostě jsem se neovládl.Tvůj výraz se změnil překvapením. "Já vím, že bys chtěl, ale já jsem prostě zlá, a tak říkám, vydrž pár dní, abych se ujistila, že si to opravdu zasloužíš.~"
"Haha, ty mrško jedna~." Řekl jsem ze srandy. "Jsou teprve 3 ráno, máme ještě dost času na to se seznámit."
"Co kdybychom si zahráli flašku?" Mrkla jsem.
"Emm. Jasně... Co to je?"
"Je to taková hra, u které plníš úkoly a různé takové věci, roztočí se virtuální flaška a na koho se otočí víkem, pro toho se vygeneruje úkol, který musí splnit, jasný?" Vysvětlila jsi a vzala jsi svůj i-phone.
Popřemýšlel jsem o tom a hmm... Tak na to se docela těším...
……………………………………………………………………………………………………………………
Jo! Přesně o víkendu, jak jsem řekla. Začíná to tu být dost zajímavé... 7w7~Lei
ČTEŠ
Noc, Která Změnila Můj Život (Springtrap x F!Reader)
फैनफिक्शनMůj třetí FNAF příběh a první Fnaf x Reader! Narozdíl od 'V Zajetí' se bude příběh týkat animatronika Springtrapa (Neplést si toho ze Zajetí - jsme robofilové, ne zoofilové :P) a tebe. V tomto příběhu nebude určená hlavní postava, protože jí budeš z...