Tvůj pohled:
"Nooo.... Pěkný bejvák." Porozhlédla jsem se po pokoji. Byl tu stolek, na kterém byl vařič a lampička, ba druhé straně byl psací a nejspíš také obědový stůl se starším počítačem. Uprostřed pokoje byl vypelichaný kobereček, který byl na obou stranách nádherné dvoulůžkové postele. A nakonec jsem ještě zapomněla poznamenat tu mini lednici hned vedle postele.
"Vítej v mém ..ehm.. království! Buď tu jako doma, zlato~." Představil mi Springtrap svůj pokoj.
"Hehe~" Zachichotala jsem se. "Zvláštní umístění pro ledničku."
"Jo... To je můj styl!" Mrkl a vyzvedl si mě. "Jsi připravena na NE Freddyho~? (Are you ready for not Freddy?)"
Nevím proč, ale tahle hříčka mi způsobila záchvat smíchu. "Co to je zas za hlášku?" Popadávala jsem dech.
"Říká se to v našem rodinném okruhu! Víš... Před 30 lety, kdy děti bavil Freddy, vznikla hláška "Are you ready for Freddy?" Freddy to říkal vždy dříve, než začlo představení. Fredbeara.. ehm, totiž mého přítele to sralo, a jelikož nebyl Freddy, tak začal říkat "Are you ready for not Freddy?"
"Nepovídej..." Pokroutila jsem hlavou.
"...Jo! Máš pravdu!" Oživil se. "Však my máme naplánovaný program na večer~" Mrkl.
Trochu jsem stuhla, když jsem si na to vzpomněla a přikryla jsem si tvář. Byla jsem... Nepřipravená a popadl mě hrozný stud.
"Něco špatně?" Zamračil se.
"Ano..... Ne..J-Já ani nevím...." Bála jsem se přiznat svoji stydlivost zrovna teď.
"Myslím, že nejsi správně naladěná, (T/jm).." Koukl se do vzduchu a zapřemýšlel. "Je to vázáno nějak s tvojí rodinou?"
Chvíli jsem mlčela, abych si dala do pořádku to co řeknu. "Možná... Víš, známe se jen pár dní, a moji rodiče o tobě ani neví, nevím, jak by na tebe reagovali, nejspíš by mi zakázali pracovat a chodit do Fazbear's Fright... A dále, co když otěhotním? Jak to vysvětlím rodičům?"
Springtrap se stále díval do stropu a přemýšlel o mých slovech. "......., ......., ......., Tak si vezmu kondomy!" (Genius XD)
".... No... Taky možnost!" Dala jsem si facepalm v mysli. "Zkus mě znovu romanticky naladit~" Sedla jsem mu na klín a objala ho kolem krku.
"No počkat... Takhle ladíš akorát tak mě~."
"Hej (T/jm)!!!!" Rozléhal se povědomý hlas po bývalé pizzerii.
"Kdo tu zas co hledá!?" Naštval se Springtrap.
"No... Asi mě?" Vyšla jsem z pokoje a zakřičela jsem. "Kdo tu je, a proč mi lezete na šichtu!?" Popošla jsem trochu dál do chodby a tam jsem pozřela stín. Naneštěstí se ze stínu vynořila (Jm/Kamarádka).
"(Jm/Km), co tu děláš?" Vyhrkla jsem zděšením.
"Promiň... Nemohla jsem se ti dovolat, už dávno jsem chtěla jít za tebou na návštěvu, tak jsem přišla!" Naklonila hlavu. "Takže ty se nemusíš držet jen v kanclu, jo?"
"...Nikdo přece nezakázal vycházet ven ne?"
"Rebel vole!" Zasmála se. "Hele, já ti nezávidím. To tu vážně musíš trčet šest hodin? Já bych se tu sama zcvokla!"
"No, ale já tu nejsem sama. Je tu jeden milý robot!"
"Jako vážně? Robot?" Vybuchla smíchy. "A ty s ním kecáš?"
Zrovna bych se z ní nejraději hanbou propadla... "Heh, jé Springtrap se za náma taky přišel podívat!"
"Spring-co?" Pokývala hlavou, a pak jsem ji už ponechala Springtrapovi.
"Spring-Trap." Zašeptal na ni ze zadu.
Prudce sebou otočila a když uviděla plesnivého robota, postavily se ji všechny chlupy a vlasy.
"Hej!" Řekl Springtrap svým podivným mechanickým hlasem.
"Uáááááááá, do prdelééé!" Křičela jak Tarzan na lesy a začala utíkat bezhlavě po atrakci.
....................................................................................................................................................
První psaná kapitola na novém mobilu, a píše se to blběji :P proč se ten starý na kterém jsem sepsala každou kapitolu se prostě musel podělat??~Lei
ČTEŠ
Noc, Která Změnila Můj Život (Springtrap x F!Reader)
Hayran KurguMůj třetí FNAF příběh a první Fnaf x Reader! Narozdíl od 'V Zajetí' se bude příběh týkat animatronika Springtrapa (Neplést si toho ze Zajetí - jsme robofilové, ne zoofilové :P) a tebe. V tomto příběhu nebude určená hlavní postava, protože jí budeš z...