♥SİNEMA♥

1K 32 0
                                    

teneffüs te Aras yanima geldi. ve bana " hafta sonu bişeyler yapalım ikimiz " dedi. bu çocuk harbiden dengesizdi. ohaa tmm dedim ama nereye gidecektik? sinemaya gidelim mesela deyince gününü ve saatini belirleyip anlaştik. İşte bu harikaydı. :) sinemaya gitmemize son bir gün kalmişti. inanamiyorum sinemaya gidecektik veee başbaşa.

       ....VEEE CUMARTESİ...

Aras beni ekmemişti. sinema ya geldik elinde 2 mısırla beni bekliyordu. yanina oturdum .naber aylinda dedi ve beni öptü bende iyiyim senden dedim. o da iyiyim dedi. filim başlamak üzereydi. film bu arada komediydi ben seçmemiştim aras seçmisti ben seçsem korku seçerdim korkuyormuş gibi yapip arasa sarilirdim boylece ama bu olamazdi çünkü film komediydi. Filim

başalmişti. ilk başlarda sıkıcı olsa bile sonlara doğru gülmekten yarıldik. o bana bakıyor ben ona bakiyorum ve gülmekten katiliyorduk.filim bitti ama aklimiza filimden komik kareler geldikçe gülüyorduk. Aras beni eve kadar birakti . Harika bir gün dü keşke hiç bitmeseydi dedim. Aras da aynen yaa dedi Herşey için saol dedim ve yanağina öpücük kondurdum . Ben ne yaptim ki aylinda dedi . Bende olsun dedim . ve eve girdim . mutluluk tan havalara uçuyordum . makyajimi silip yatağima gömüldüm . herkes uyumuştu. saat daha 10 du . ama çok yorgundum . gözlerimi yumdum vee sabah olmuş lanet olsun okula gidicem ıyy bu gün fizik matematik derslerimiz vardi . tek gözüm açık bir şekilde kalktim lavoboya gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra yemek yiyip çiktim evden okula geldiğim de Aras i gördüm kantinde oturuyorken bir gözlüklü çocuk yanima geldi ve seninle bir sey konuşmam gerek dedi. masadan kalktim ve yan masaya oturdum ve gözlüklü çocuk bana çikma teklifi etti ve bunu biraz sesli söylemişti Aras duymuştu gözgöze geldik arasla hayir de dermişcesine bakti bana aras bende red ettim . çocuk çok bozulmuştu o kesin di ama aras siritiyordu. Arasin oturduğu masaya geçtim . Aras elimi tuttu ve aylinda benimle çikarmisin demedi tabi ki öküz biri sana sarktiğinda bana soylemezsen bozuşuruz dedi sadece . bende tmm dedim ders zili çaldi Arasa el salladim ve ders fizikkk ...

♥KIZIL♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin