Sabaah oldu . Sanki biri kapiyi çaliyordu. Merdivenlerden iki gözüm açik inmiştim çünkü dün gece hiç uyuyamadim hep aras i düşündüm sanirimmm seviyordum o salaği kapi deliğinden baktim gelen Aras ti ... kapiyi açtiğim gibi sarildi bana Aras değil bana aldiği benden büyük ayıyi atti üzerime neye uğradiğimi şaşirdim Özür dilerim AŞKIM dedi. Neaa Aras bana Aşkim mi dedi ? ayiyi yere birakip arasa ben sarildim . sarildiğimda kulağima fısıldadi. AYLİNDA BENİMLE ÇIKAR MISIN ? ♥dedi. bende kulağina fısıldayip EVET dedim .o kadar mutluydum ki anlattamam birbirimize hala sariliydik . ben yukariya çikip üstümu değiştirdim. aras ta salon da beni bekliyordu sandım ....amaa merdivenlerden inerken arkasinda birşey sakliyordu . merakmdan hizli hizli indim . yanagimdan öptü ve bu senin bu benim dedi. bana bileklik almişti öyle böyle değildi gümüş tü parıl parıl parliyordu . A A a .. Aras bu çok güzel dedim . boynuna atladim . sana bunlar daha hiç dedi ve daha süprizlerim bitmedi dedi. kapiyi açip çiktik . gökyüzü ne baktim ve inanamiyordum bu bir rüyamiydi diye derkennn... Can beni sarsiyordu. hadi kalk aylinda geç kalicaksin dedi . uyandim silkindin kendime gelince lanet olasi rüya oldugunu anladim . lanet olsunnn diye bagirdim . ama çok gercekciydii . can bana aval aval bakiyordu aylinda iyi misin sen ? ne gercekciydii yaa hiç bişey anlamadim dedi.. off allahim off şu lanett olasi aşk neden bir kere yüzume gülmuyor tama tersi tüküruyor bende yarabbi şükür diyorum. Aras odununun böyle bişey yapmasi bir mucize olurdu ...