Elbisemi giyip aşağiya indim aras in beni almasina 1 saat vardi ve daha ben kuaföre gidicektim . babam in yanina gidip hadi gidelim baba dedim . babam üstüme kariemazdi kizmadi da zaten ama abim beni görmemeliydi sonra babami gaza getiriyordu salak nolcak . tamam hadi dedi arabaya bindik annem de yanimdaydi saçimi nasil şekile sokayim diye yardimci olacakti kuafore geldiğimizde fok kararsizdim ama iyi bir model bulmuştum.
yaptirdiktan sonra eve gittim takilarimi takip tekrar aşağiya indim aras ve babasi beni bekliyorlardi. Ama aras in suratini görmeliydiniz . çok şasirmişti. arabanin kapisini bana açarken kulağima eğildi ve maşallah elbisenin boyu pek uzunmuş dedi alay edercesine ben de aynen diye kafa salladim. parti kapisindan içeriye gidikten sonra babasi gitti. aras benim koluma giterek şunu dedi yanimdan hiç ayrilma seni buradaki kargalara yem edemem deyince ben hafiften kikirdedim beni kiskaniyordu. şapşal nolcak. hıı hıı diyerek başimi salladim . o kendi sinifi grubuna ben kendi sinifimin gurubuna doğru yönelirken sen nereye aylinda dedi. yanimdan ayrilmiyicağini söylemiştim dedi. benim sizin sinifta ne işim var aras dedim ve hiç takmadan bizim kizlarin yanina doğru gittim . ama bu sefer bizim erkekler bana feci bir şekilde bakiyorlardi. eee yani bu güzelliğe bakilmazdi derken içimden siritiyordum . kii aras kolumu çekince kulağima eğilip şu erkekler biraz daha sana bakarlarsa biraz sonra hepsinin ağzi yüzü dağılır dedi. ee nabiyim aras dedim . yanimda durursan sevinirim dedi. bende yokk ya diyerek önüme döndüm . sonra yan masadan bir erkek yanima geldi ve benimle dans edermisin dedi . çok da yakişikliydi da . ben çocugu süzerken aras arkamda bitti. yokk canim sen git aylinda benimle dans edecek deyince ağzim kulaklarima varmişti. ama arkami dönüp aras a ne yapiyorsun sen ? seninle dans edeceğimi de kim söyledi dediğimde belimi kavrayip dans pistine getirdi beni... sonrasi ise sadece omuzlarina kolum koymamla devam etti . suratina bakamiyordum çünkü ağzim kulaklarimdaydi.
yilbaşina girmemize sadece beş dakika vardi. son 4 ... son 3.. son 2 vee son 1 dakkaya girdik ama arasta hala tik yoktu. Ne odun oğlu odun bu aras diye düşünüyordum . ki aras kolumdan tutup ćekti kimsenin olmadiği bir yere sesler geliyordu . 10.. 9..8..7..6..5.. "AYLİNDA BENİMLE ÇIKARMISIN ?" 3..2.. EVETT 1.. 0.. Neaa şimdi biz arasla ? haa ?aras ? Evet aylinda biz çikiyoruz. dedi . Kendimi cimcirdikten sonra rüya da olmadigima dua ettim. vee evet biz çikiyorduk . Parti bittiğinde ben ve aras ayni taksiye bindik . Aras in omzuna başimi dayadim . O kadar mutluydum ki anlatamam . evime geldiğimde Aras bana dönerek kulağima fisildadi "seni seviyorum " bende eğilip kulağina " bende seni deli gibi .dedim. bu deliyi seviyorum ben yaa♥♡♥