Onu görünce kalbim mi hareketleniyo ne ..

1.5K 41 2
                                    

Kurduğum saat kafamda ötüyördu horoz gibi ama kalkmalıydım.Lavabo da ablam vardı hayret benden önce kalkmıştı. onun çikmasini beklersem geç kalirdim. Ben giyinmeye koyuldum ablam çikana kadar. ama tuvaletin deliğine düştü sanirim ki ben kahvaltimi bile yapmiştim. sonunda çikmisti ama evden cikma saatim gelmisti ablama lanetler okurken bir yandan ayakkabilarimi giyiyordum kapiyi hizlica çektim ablama küfür edercesine ama haketmişti. kulakliği kulağima taktim ve okulun yolunu tuttum. okula geldiğimde zeyno ineği testt çözüyordü bir kere bu kizi boş otururken görsem okulun çatisindan intaar edecektim. neyse. .çantami siraya koydum ve siniftan çiktim şuan tek düşuncem acaba Aras gelmişmiydi.bahçede yoktu sinifinda yoktu. tek bakmadigim yer kantindi kantine gittim vee Aras ' ı bulmuştum ama yalniz değildi. akbabalar başindaydi. bu akbabalar dediğim okulun popileriydi. lanet olsun, bütün popilerin cani cehenneme bizim Aras ' ta mutlu görünüyordu popilerin yaninda pislik Aras bütün erkeklerin cani cehenneme emii geber Aras. morelim iyice düşmüştü ama ben Aras'ı kimseye yem etmem tabi ki de . kantine girdim aras beni görsün diye kapiyi hizlica  kapattimsadece Aras değil bütün herkes bana bakti. neyse Aras oturduğu masadan kalkti ve yanima geldi. ve bana " Aylinda hayatimi kurtardin resmen popiler başima üşüştüler biri gelsede kurtulsam diye içimi kemiriyordum ki sen geldin saoll " dedi sadece sırıtım ama içimdende senii o yellozlardan ayırmak için geldim dedim. Biraz muhabbet ettikten sonra lanet olasıca zil çaldi dersimiz matemetikti. ıyyy şimdi hiç çekilmezdii. Sinifa girdiğimde zeyno kitap okuyordu. yanina oturdum selam yok meraba yok naber yok dayanamadim " küsmüyüz lan " dedim. zeyno da " yoo ne alaka şimdi " dedi. kitaba dalmişim seni farketmemişim dedi. yuh yani zeyno beni yani beni fark etmedin haa yuh diyorum sana tamam zayiflamis olabilirim amaa yani o kadar da deill. .neyse hoca sinifa girdi ve mıy mıy anlatmaya başladı zeynep hariç hiç bir kimse ders dinlemiyor kafalar siraya gömülmüş herkes uyku moduna geçmişti.

♥KIZIL♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin