Salak Aras nolcakk!!!

989 54 0
                                    

Mışıl mışil oyurken sanki kapiya alacakli birisi dayanmişti. merdivenlerden tek gözüm açık indim . delikten baktim vee bu benim kuzenimdi dayimlar bize gelmisti . Amerikada oturuyorlardi . Nedenini bilmiyorum ama okullar tatil edilmiş orada. 2 kuzenimde yanimdaydi ayy çok mutluydum . Can ve Cansu ikizler. Ama ben cansuyla pek anlaşamam o facebook, twitter ,instagram canavaridir ama Can öyle değil dir. o macerayi sever benim gibii yaz tatilinde canla yapmadigimiz delilik kalmaz . Dayimlar 10 gün buradalarmiş bidee. herkes salondaydi. Ben yukari odama çikip üstümu değiştirdim.  yemek yeerken can la bayaği konuştuk çiktiği varmiş falan da filan . ama bizim can da fenadir hanyy mavi gözlü sarışın dir yani . neyse aklima bir fikir gelmişti. can 'a dedim ki "Can benimle okula gelsene hem seninle bir intikam oyunu oynayalım haa ne dersin "dedim o da tamam gelirim ama ne intikami dedi . okula giderken anlatirim hadi ćikalim dedim . okula giderken van a herseyi anlattim. tabii intikam oyununu da red etmedi . okula geldiğimde Aras her zaman ki gibi kantinde oturuyordu. Can in koluna girip  kantine girdik benim geldiğimi görsün diye kapiyi hizlica kapattim . ama telefonuna öyle bir dalmişti ki kapi sesini duymamis olmaliyddi . beni fark etsin diye hemen onun oturduğu masanin yanina oturduk . başladik muhabbete ben bi ara kahkaha attim aslinda ortada bişey yoktu sadece fark etdin diye yaptim ve bu sefer bizi gördü bi anda yüzünün ifadesi değişti  aval aval bize bakiyordu. zilin çaldigini duyunca can in koluna girdim ve sinifa doğru yol aldik . eminim ki Aras arkamizdaydi. ben can in yanagina öpücük kondurdum. ve beraber sinifa girdik.Can harikaydik kuzen dedim kulağina . bu gün zeynoyu ön siraya postalamiştim . aman neyse konumuz o değildi . acaba çok kiskanmişmiydiii ?, oh olsun ona daha durr !!

Arkadaşlar lütfen beğenin 157 okuyanim var ama sadece 7 beğeni var lütfen beğenin 1 saniyenizi almayacak yani! !

♥KIZIL♥Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin