Teen Wolf dizisini severim ama illu destekçisi irenc yazcam
Ben okula gitmiycem okulu afedersiniz sikim!
- Lanet olsun okula!
Dedim ve siyah kot ve krem bluz giyinerek evden çıktım. Okula doğru yürürken Scott ve Allison, onları gördüm. Araba ile gitmek ne iyi.
-" Gelsene Malia."
Biraz düşündüm ve " Bir yer ayırın bakalım."
- Günaydın naber?
- İyi Allison hatta berbat!
- Hiç sormiycam.
Her okul açılışında dediğim tek cümle. " Stiles, onu tanıyor musun?"
" Oda kim Scott?"
" Yeni gelcek sınıfımıza. En yakın arkadaşım, Stiles Stilinski.
" Hmm diğer arkadaşlarımız aynı mı?"
" Bu yaz boyu sınıf grubu yaptık ya Malia Whatsapp' da."
" Stiles Stilinski. Mesajlaşmalarınızı okuyabilirim. Gruptan yazıştığınız için. Ama profiline hiç bakmadım."
" Ne iyi tanışırsın işte?"
Tanışacak bi havam bile yokdu. Dudağımı kıvırdım sadece bilmem manasıyla.
Okula vardığımız anda jip ile gelen birini gördüm. Oldukça havalı vay be dedim yine dudağımı kıvararak.
Jipinden indiğinde Scott ile merhabalaştı ve kolunu omzuna attı.
Scott ' a sormamak için mesaj çekdim." O yanında ki mi Stiles? "
" Yes" diye bir cevap verdi.
Alison ile konuşmaya başladığımda arkama baktım ve Stiles bana göz kırptı. Elimde olmadan gülümsedim.
Gerçekten çok yakışıklı biri. Hayatımda bana kimse göz kırpmadı. Ve ne sevgilim oldu.
Sanırım sevgilisi olmayan bi tek bendim ama rahatsız da değildim.
Sınıfa girdiğimde ön sıraya oturdum. Ve yanıma Stiles oturdu. Hayatımda ilk kez bir erkek yanıma oturdu.
Ve sanırım bu günden itibaren hayatımda olmayan şeyler artık İLK OLACAKTI***