Evden bavulumu aldım ve kapıyı kilitkedikten sonra " Aa Stiles gelmissin! "
" Maşallah o bavullar ne öyle?"
Ne var yani 3 bavul yani ... " Eh kızlar daha iyi bakıyo kendilerine normal olarak gör ."
Diyerek göz kırptım ve arabanın kapısını açarak oturdum...Evine geldiğimizde neden burdayım diye düşündüm ama daha yeni tanıştığım birinin evindeyim.
Üzerimde bordo şort ve beyaz sıfır kollu beyaz bir tişört ile koltuğa oturdum... " Ben nerde yatcam?"
" Hiç bakmadın mı iki tane oda var duş var lavabo tuvalet var."Televizyondan film aradığımda çok sıkılmış bir şekilde yatıyordum. " Ya acaba bende mi sorun var?"
" Ne alakayla? "
" Televizyondan hiç bişiy bulamamla alaka."
" Canım sıkılınca bende bişiy bulamam Malia."
Yattığım koltukta ellerimden çekip oturmamı sağladı.
" Ha bide Çok SEXİSİN."
Yanımda oturunca elimi yumruk şeklinde karnına fazla sert olamayacak şekilde vurdum. Ve sonra " Manyak " dedim ." Her ev arkadaşlığı yaptığın kıza çok sexisin diyosun bide ha?"
" Hayır sen en güzellerinden olduğun için Malia."
" Ve ev arkadaşlığında sadece neyiz?"
" Isaac piçinden duydun mu bilmiyorum ama ben her kızla yiyişirim yani bu bizim arkadaş kalacağımızı ispatlar ama kanka demek zorunlu."
" İrençsin ama olsun kanka."
Odama doğru ilerledim ve pijamamı giyindim. Aşağıya indiğimde onlarda kim lanet olsun?!!
Isaac , Lydia , Emily , Scoot gelmişlerdi. Koltukta oturarak çekirdek çitleyerek film izloyorlardı. Stiles beni gördü ve kalktı.
Ben odama çıktım kapıyı kapatdım ama kilitlemedim. Öylece telefonuma bakıyordum." Gelsene aşağıya ?"
" Ve bi tane daha mı olay çıksın asla Stiles. Hem Lydia orda ona bugün harika şekilde içimi döktüm."
Gözlerime bakarak yanıma oturdu ve " Şimdi sana yapmadığım bi şeyi yapcam."
Umursamaz bi tavırla " Ne?" diye sorduğumda ellerini yanaklarıma götürdü ve dudaklarımı öpmeye başladığında karşılık verdim ve hayatımda olmamış şeyi gerçekleştiren Stiles ' e bakdım.Ve kapıdan içeri giren biri vardı. Scoot.
" Stiles dur Scoot geldi " dedim öpüşürken." Vayy ne ara sevgili oldunuz siz?"
Stiles bunu duyunca dudaklarımızı ayırdı. Bende üste atlayarak hemen " Sevgili değiliz ne alaka ev arkadaşlığı yapıyoruz."
Stiles ' i dürterek " Sende bişiy söylesene " diye mırıldandım.
" İçimden öpmem geldi suç mu Scoot tıpkı senin Emly manyağını öptüğün gibi ?"
Ne Scoot onu mu öptü?" Malia...- dedi Scoot ve sözünü kestim.
" Asla beni ilgilendirmez sizin aranızdaki bir sorun ve Stiles ev arkadaşım sadece."
dediğimde gözlerime bakarak sanki sevgili olalım dermişçesine bakıyordu. Bana karşı hiç bişey hissetmiyo aslında ve aklıma Scoot bunu başkalarına söylerse diye aklımdan geçirdim.Saçma oldu heralde biraz. Yeni bölümler geloyorrrr. :D
dmgmd okuyun bagamm ;-)