°9 " O Zaman Biz Canlandıralım"

8.3K 27 4
                                    

Baya bi eğlendikten sonra eve geldik. Gelir gelmez koltuğa yattım. Stiles bi yere gidiyordu.

" Nereye gidiyorsun Stiles?"

Cevap vermeden çıktı.

" Ben geldim." " Görüyorum geldiğini "

" Film aç kola aldım abur cubur aldım bak?"
" Adamsın bu nasıl olur ?"
" Siktir et bu filmi ! "...

" Off Stiles yeter ama ya film seçemedin bi?" " Hepsi saçma Sex filmi açsan daha zevkli olur."

" İrençsin " diye mırıldandıktan sonra sex kelimesini söylerken dudaklarıma baktığını fark ettim.

" O Zaman Biz Candıralım ? "

" Neyi ? " " Sex filmini ?"

" Bu kadar azıttıysan niye filmini Lydia ile çekmiyosun onu neden becermiyosun? "

" Onunla çekdim ama filmi çekerken zevk alamadım fazla"

" Stiles bi git ya"
" Lütfen Malia "

Biraz düşündükten sonra " Olur"
deyince sırttı.

Koltukta otururken beni üstüne çıkardığı anda dudaklarıma yapıştı sertleşmiş erkekliğini hissedebiliyordum.

Tişörtünden kurtulduktan sonra benimde tişörtümü çıkardı.

Eliyle kızlığımı sıkıp diğer eliyle popomdan tutarak beni kaldırdı. Bacaklarımı beline doladım. Benim bakire olduğumu bilerek yumuşak davranıyordu.

Dudaklarımızı ayırdıktan sonra bana " Sende istiyosun" dedikten sonra dudaklarıma yapıştı.
Ben ayağa kalktım Stiles benim pantolonumu çıkarınca bende onunkini çıkardım. Kilotumuda yatakta yatarken çıkardı ve bacaklarımı ayırıp kızlığımı emince zevkten başımı geri atıp belimi kaldırıp inledim.

Hayatımda ilk kez sex yapmam bana acı vereceğini düşündüm ama zevk aklıma gelmezdi.
Harika bi şekilde diliyle bastırıyordu. Hemen sütyenimin kopçasını açtı ve bi yere fırlattı tek istediğim içime girmesi ve bu zevki bana yaşatması. Üstüme çıkarak mememin ucunu sıktı dişleriyle emmeye başladığında nefesinin sıcaklığı vücuduma zevk verdi. Tekrar dudaklarıma yapıştı. Ağzımı ne kadar açsam Stiles daha fazla açıp diliyle beni zevke getiriyordu. Baxırını çıkartıp içime girmek için " Hazır mısın?"
demesiyle dedim ya çok istediğim için hemen " Evet " diyince hemen içime girdi. Çığlık atıp başımı geriye attım ve ağlamaya başladım. Beni rahatlatmak için dudaklarıma yapıştı ama hala içimdeydi. Her ne kadar acısıda zevk yine geliyordu. Dudaklarımızı ayırınca inlemeye devam ettim.

İçimden çıktıktan sonra ikimiz daha fazla istedik. " Daha fazla!"
Dedikten sonra domalarak içime girdi. Omzumdan tutarak ittirdi defalarca. " Bence önden?"
Kafamı onayladıktan sonra üstüne çıktım Stiles yattı. Erkekliğini tutarak kızlığıma geçirdikten sonra kafamı geriye atarak zıpladım defalarca yorulduktan sonra Stiles 'in yanına yattım. " Bekaretim sende Stiles Lydia nolucak ev arkadaşınla aldattın?"

" Ben Lydia ile sevişirken ona zaten daha önce biri sahiplenmiş Malia.

İçimden insan nasıl olurda bu hale kadar gelir diyerek uyudum.

Arkadaşlar bu hikaye bi iki bölümden sonra sezon finali verecek. İyi okimalar :D

Dark Love - STALİA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin