°8 "Benimki Şaka Değildi"

7.3K 22 1
                                    

Fazla sarhoş değildim , ama Stiles ile evimize gelmiştik. Mide bulantım geçmişti. İçimden bütün herşeyi çıkardım.

Odada uyandığımda kıyafetlerimin değişilmiş olduğunu gördüğümde panik yaptım. " Stiles!"

" Of ne var? " farkında değil mi ya? " Sen mi üstümü değiştin?"

" Elbiseni çıkardım pijamalıklarını giydirdim. Bi yerine bakmadım meraklanma. "

Yalan söylüyosa ya ? Aşağıya indiğimde koltukta uzanmış telefonuna bakıyordu.

Yanına oturduğumda gözlerime baktı ardından gözü dudaklarıma kayınca telefonuna döndü anladım ki beni istiyordu sanırım yani ona sadece bi soru soracaktım.

Derin bir nefes aldım ve

" Stiles beni öpmenin sebebi neydi? "
Cevap vermedi sadece gözlerime baktı. Ve en sonunda

" Oyun gereği bebeğim. "
Sinirlendim hep böyle yapıyo işte salak salak konuşuyor.

" Lydia ile barıştım var ya kavga ediyoduk falan." dedim yalandan.

" Aa neyi bizde yeniden sevgili olduk?"

Nee nasıl olur bu?

" Şaka yapmıştım sadece ."

" Benimki Şaka Değil"

dedi ve göz kırparak koltukta oturup yanağımdan öperek odasına çıktı.

Sabah yeni bi güne uyandım. Ben niye yerdeydim? Yere yuvarlanmış yatmak ne kötü çünkü belim ağrıyodu!

Yatağıma bakınca Stiles vardı. O beni bilerek atmış olamaz. " Stiles sen niye burda yatıyosun? ve beni aşağıya sen mi attın?"

" Ben neden seni aşağıya atiyim ki kızım yanında yatasım geldi."

" Çıksana üstümü giyiniyim?"

" Yanımda giyinebilirsin."
Sapık olmalı heralde. " Sapık mısın sen Stiles ? "

" Lydia bile yanımda giyindi sürtük olmamasına rağmen netice de sevgilim "

" O zaman bende senin ev arkadaşın oluyorum hadi çık. "

" Hayır." Ahh ne inatçı ama !

Üst seçip , giyinmek üzere lavaboya indim. Nihayet giyindim. Lacivet bi şort ve siyah tişört. Odama çıkıp makyajımı yapmaya başladım.

" Hâlâ burda mısın gıcık ?"
Beni dinlemek yerine telefonda konuşuyordu. " Evet aşkım toplanırız böyle. Siktir et boşver orayı!"

Yanına yaklaşıp dinledim ve Lydia Stiles ' a bağırıp konuştu.

" Hep kendi tercihlerini savunma bana Stiles! "
Mırıldanarak " E kız haklı yani insan kendini düşünür mü?"

" İlk kez ona haklı dedin?" nerden duydu ki?
" Ee bu gün pazar napcaz?"

" Nereye geldik Stiles ?"
Sinir Lydia bide soruyo ya. Yanımda Allison ve Scott vardı.

İçeri girmek için jeton ödedikten sonra bir lunaparka geldik waww hayatımda ilk kez gelmedim ama en üstününü örnek verebilecek bi lunapark!"

" Bugün sadece çocuk olucaz kızlar " dedi Scott. " Ben ilk dönme dolaba binelim diyorum?"

" Hadi aynen." dedi Allison.
"Biz Stiles ve Scott ile şuraya bincez. Allison ile ben mi beraber bincez. Allison sinirle baktı Scott'a.

Sıra sıra herşeye bindikten sonra Kamikaze 'ye binmeye karar verdik. " Evet hadi Kamikaze ' ye binelim ya?"
" Sen korkma Malia 'cım. ?"
" Asıl sen korkma! " Evet bencede korksun hayat içinde...

Bu bölümde aklıma hiç bi şey gelmedi arkadaşlar :( Bu bölümden sonra +18' i bekleyin *-* ^_^ hohoho

Dark Love - STALİA +18Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin