Işıklı müzikli şaşalı ve coşkulu...
" Ayy Malia gelmissin! Hoşgeldin
"Hoşbuldum , ne kadar kalabalık kimler var?"
" Sen, ben Emly, Lydia, Jackson, Scott , Stiles ve okuldan herkes geldi daha harika olucak .
Kaşları mı kaldırıp sanki yorgun bi sesle " Ne ?"
dedim.
Beraber toplandık Scott Allison ve Jackson ile konuşmaya başladık..." Stiles ile ev arkadaşlığı yapıyosun ama konuşmuyosun ne tuhaf..." Dedikten sonra Allison ile Scott gidip bi yerde yiyişmeye başladılar. Nefret ettim burda olmaktan herkes yiyişiyo.
1 şişe içkiyi bitirmeme rağmen fazla başım dönmedi. Mİdem o kadar bulanmadı. Eskiden olsa bi kova kusardım heralde...
Parti hala bitmedi ama gözüm hep Stiles ' e kaçıyodu. Lydia ile kavga etmeye başladılar.
Herkes dağılınca evde sadece Allison Stiles Scott Emly Jackson ve ben kaldık. " Ee herkes gitti hadi oyun oynayalım. Malia hadi?"
" Yok yok başım dönüyo biraz."
Kolumdan tutup oturttu ve şişe çevirmece oynamaya başladık. Odada yastıkları koyduk ve şişeyi çevirmeye Emly başladı.
" Aww Scott doğruluk mu cesaret mi?" .
" Cesaret."
" O zaman şimdi Allison ile yiyiş."
" Stiles?"
" Umrumda olmaz."
Allison Scott ile yatıp yiyişmeye başladı.
Sıra Scott ' da. " Çeviriyorum."
" Malia doğruluk mu cesaret mi?
" Cesaret ve doğruluk desem ikisinide olur mu ? diyip midemi tuttum. " Miden bulanıyosa ?" "Yok ya bişi olmaz hadi."
" Hayatında birinden hoşlandın mı ve ona kavuşdun mu?"
" Hoşlandım ama kavuşamadım."
Evet o kişi burda karşımda.
" Cesaretide mi istiyosun ?"
" Yesss."
" O zaman Stiles 'ı Öp . "
" Ne ?" derken yine midem bulandı. Sallana sallana gittim.
" Stiles isterse !" diyip bu sefer gittim kustum. "
Yanıma Stiles geldi. Kucağına alıp dudaklarıma yapıştı. Bi eli popomu sıkarken diğer eli ise belimi tutup taşıyodu. Ben bacaklarımı beline sardım. İçeriye götürdü. Ve yastıkların arasında yatıp öpüşmeye başladık. 10 dakikadır öpüştükten sonra ittim.
" Oldu yeter. "" Ama Stiles seni öptü ha?"
" Scott bence yeter azdaha ağzıma kuscaktı Malia. Ben onu eve götiriyim. "
***