No asi vám nejdem presne a dopodrobna rozprávať čo sa stalo... Vstúpilo to doho proste iné dievča ktorému dal Mišo prednosť. To vám myslím stačiť bude.
Dnešnú kapitolu venujem Taliansku.
Do Talianska sme prišli 20.7. večer s tým, že za mesiac pôjdeme domov. Prvý týždeň som bola s kamarátmi ktorých som poznala z minulého roku. Kedže som bola na opačnej strane mesta ako oni chodila som za nimi každý večer 20 minút na korčuliach. Problém mi to nerobilo. Bolo s nimi dobre ale... Prišli mi stále tie detičký s ktorými som minulý rok hrala naháňačku. Teda, aj ten minulý rok to hrali iba oni a ja som sa na nich dívala. No po týždni všetci odišli. Ostala som sama. Z jedného apartménu sme sa presťahovali do hotela na druhú stranu mesta. A to, bola tá najlepšia vec čo sa mohlo stať. Do hotela sme išli 18.8. Hneď oproti hotelu som mala tabak, takže som si mohla každý deň kupovať cigarety bez toho aby som musela chodiť niak ďaleko. A asi 3 minuty od hotela bol jeden park. Viete taký ten normálny park s húpačkami, šmýkalkami, lavičkami atď... Rozhodla som sa niako že sem budem chodiť relaxovať. Vždy som si zobrala knihu, cigy a išla som. Inak tak nebolo ani 20.8. Áno, presne mesiac ako sme boli v Taliansku. Sadla som si, vyložila knihu ktorú som čítala v Taliansku už asi 6 krát. Začítala som sa a zrazu len vidím niaku partiu ktorú tvorili iba chlapci. Neriešila som. Zrazu za mnou dobehli 2 chlapci a po taliansky sa ma spýtali či mu nemám dať cigaretu, lebo on už dofajčil. Odpovedala som mu že áno ale že nerozprávam po Taliansky. Poďakoval a išiel zase za svojimi. Ja som išla domov. V ten večer, okolo 5-6 som tam išla znova. Tí istí 2 chlapci čo si odomňa vypítali cigaretu tam sedeli tiež. Začala som čítať. Dobehli za mnou. Začali rozprávať po anglicky. (Budem vám to písať v slovenčine)
"Ahoj, ty niesi z Talianska?" milo sa ma opýtali.
"Ah, nie nie niesom" s totálne roztraseným hlasom som odpovedala.
"Odkial si?"
"Zo Slovenka"
"Ako sa voláš a koľko máš rokov?"
"Sára a 14. A vy?"
"Ja som Gabri mám 15 a toto je Giacomo a má 16."
Začali sme sa spoznávať bežnými otázkami, potom dobehli všetci ostatní.. Alesandro, Alessia, Benedeta, Federica, Giada, Martina...
Dohodli sme hneď ten večer von.. Takto to pokračovalo každý večer čo večer...
POKRAČOVANIE NABUDÚCE