Kapitola 8

278 7 0
                                    

Po príchode do Považskej Bystrice som hned napísala mojej kamaráatke Miške. Býva hned vedla v baráku. Je odomňa o rok mladšia ale fajči ako šakal. Vždy sme si spolu kúpil cigy. Takto to bolo prvých 7 dní. 

8.8.2015

Tento dátum mi zmenil život od základov. Bolo to ráno ako každé. V Považskej máme kúpalisko. Síce také že pod ma jebať do riti, ale máme. Mama ma tam ikdy nechcela pustiť samú aj ked všetky moje kamarátky vždy mohli. Môj tato išiel preč do zahraničia hned dva dni nato ako sme prišli z Talianska. Nenechal nám tu auto takže s maminou a bratom sme nemohli ísť nika. A to boli práave tie najhoršie horúčavy. Akoo som sa tak zobudila asi okolo9 ráno počula som že mamina s bratom sú už hore. Ja som si vytiahla  z popod vankúša telefon a pozerala som hned z rána že čo je nové. Mamina mi prišla z ničoho nič do izby a začala. 

"Sára? tvoje kamarátky chodia sem na to kúpalisko?"  

"Samozremje že chodia len ja nechodim lebo ma nechceš pustiť."

"No šak... počúvaj. Ked je také horko a my nemáme ako niekde ísť tak sa dnes s niekym dohodni a môžeš ísť. Nemôžem ťa tu držať celé leto v teplách."

Bola som z toho mimo. Moja mama ktora ked som pred nou iba spomenula kupalisko vybuchla že nikam nejdem ma tam dnes dobrovolne púšťa? Prebha kde je moja mama? 

"Jasnée mami dakujem ja sa už s niekym dohodnem :)."

Samozrejme karma ma zase dobehla. Vtedy kedy ja môžem ísť na kupko nemôže nitko. Tak som napísala kamarátke s ktorou som naozaj dlho nebola. Dohodli sme sa a išli sme.

Ked sme prišli na kúpalisko dali sme si uteráky na zem a vyzliekli sme sa. Pár metrov od nás bola väčšia skupinka ludí. Jediného koho som poznala bol malý Fifo. My sme sa išli okúpať a potom sme si išli sadnúť. Ja som mala cigy ale nemala som si kam ísť zapáliť. Teda lepšie povedané Klaudia so mnou nechcela ísť a sama som nechcela ísť. No zrazu sa zo skupinky zobralo pár ludi a išli okolo náS. Bol medzi nimi aj malýy Fifo. Pozdravili sme sa ale ja som nechápala kam idú. Mali namierene za starú budku. No hned som pochopila prečo. Každý z nich mal v ruke cigu. Vedela som čo robiť. Idem sa vtierať :D. Prišla som tam za nimi s tým že ozám iba malého Fifa a to tiež iba vdaka tomu že sme sa raz v živte stretli. 

"Ahojte zapálim si s vami. Ak vám to teda nevadí?" nesmelo som povedala.

"Jasné v pohode :) "  odpovedalo vysoké dievča s blond krátkými vlasmi.

Rozprávali sme sa, zoznamovali sa... Dievča s blond vlasmi sa volala Natália no každý ju volal Netl. Povedala som im že ked pojdu na cigu nech ma zavolajú. Vždy to tak bolo. Ked som musela už ísť tak sa ma spýtali či nepôjdem s nimi zajtra na kúpalisko. 

"Samozrejme že pôjdem"



°StoryOfMyLife°Onde histórias criam vida. Descubra agora