2.

1K 32 1
                                    

1 uur later.

'Aah Wolfs wat fijn dat je er ben.' Hoor ik Mechels zeggen terwijl ze de hand schud van de man voor haar.
'Fijn dat ik hier mocht komen mevrouw Mechels.' Antwoord de man voor haar met een zwoele, fijne stem.
'Voor een top rechercheur heb ik altijd plek. Ik zou je gelijk voorstellen aan je nieuwe partner Eva van Dongen. Top rechercheur van Maastricht en omgeving.'

'Van Dongen.' Roep Mechels en ik sta met een zucht op waarna ik naar Mechels loop.
'Ja?'
'Floris Wolfs dit is Eva van Dongen.
Eva dit is Floris je nieuwe partner.'
Ik schud zijn hand en kijk hem daarna aan. Ik kijk in de mooiste blauwe ogen die ik ooit heb gezien.
Hij glimlach naar me.
'Ik denk wel dat wij het kunnen uithouden samen. Toch?' Wolfs kijk mij vragend aan.
'Denk het wel ja.' Antwoord ik zachtjes.
'Mooi. Eva geef jij Wolfs even een rondleiding?'
'Oke. Kom maar mee.' Zucht ik iets te hard.

'Eva was het toch?' Vraag Wolfs als we net weglopen.
'Jaa ben je dat nu alweer vergeten?' Lach ik.
'Nee wou het gewoon zeker weten.' Glimlach Wolfs en ik kijk snel de andere kant op.
'Zullen we zo samen gaan lunchen? Kunnen we elkaar misschien beter leren kennen?' Wolfs kijk mij vragend aan.
'Uh ja, is goed.' Antwoord ik.
'Aah jij moet Floris Wolfs zijn. De nieuwe partner van Eva. Ik ben Marion Dreesen. Collega en vriendin van Eva.' Marion komt naar ons toe en geef Wolfs een hand.
'Klopt ja.' Antwoord Wolfs met een glimlach.
'Eva is een lieverd hoor ze heeft alleen een gebruiksaanwijzing.' Lach Marion en ik geef haar een duw.
'Dat moet wel goed komen hoor.' Knipoogt Wolfs naar mij waardoor ik begin te bloozen.
'Ik heb niet de hele dag de tijd.' Zucht ik om Marion weg te sturen.
'Veel plezier samen.' Lach Marion en ze gaat weer terug aan der werk.
'Dit zijn Chris en Mark het andere recherche koppel hier. Het zijn eigenlijk grote eikels.' Zucht ik.
'Zozo Eefje heb je een nieuwe partner. Kijken of hij jou wel te baas kan. Gecondoleerd gast.' Lach Chris hard en ik geef hem een dodelijke blik.
'Nou dat zou wel meevallen hoor. Eva lijk mij een lieve vrouw.' Antwoord Wolfs.
'Ja als je der zo zie denk je echt dat ze lief is. En dan zou je dolgraag met haar naar bed willen maar als je der beter ken is ze eigenlijk echt een bitch maar wil je nog steeds met der naar bed want in je stoutste dromen wil je wel een dominante vrouw.' Lach Mark en ik loop boos weg. Na een minuutje staat Wolfs achter mij.
'Niks van aantrekken Eva. Ze zijn gewoon gepikeerd dat hun niet jou partner zijn.'
'Het zal wel.'
'Zullen we wat gaan eten?'
'Is goed.'

"Werk"partners ~(Fleva Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu