De volgende morgen wordt ik vroeg wakker. Ik zie dat Wolfs al uit bed is en ik besluit ook maar naar beneden te gaan. Ik trek alleen een blouse van Wolfs aan.
En ik loop naar beneden.
'Goeiemorgen lief.' Glimlach Wolfs als hij mij de keuken in zie lopen.
'Hey.' Glimlach ik en ik druk een kus op zijn lippen.
'Ik heb spierpijn.' Zucht ik.
'Waarvan?' Lach Wolfs.
'Weet ik veel.'
'Van gisteravond?' Glimlach Wolfs speels.
'Wie weet.' Lach ik.
'Je wilt gewoon dat ik je ga masseren he.'
'Oh jaa.' Kreun ik zachtjes waardoor Wolfs moet lachen.
'Vanavond.' Glimlach Wolfs en hij drukt een kus op mijn lippen.
'Slapen de meiden nog?'
'Denk het. Heb ze nog niet gezien.'
'Oke. Ik ga me omkleden.'
'Je mag er ook zo bij blijven lopen hoor.'
'In je dromen Wolfs.'
'Jaa daarin ook ja.'Een kwartiertje later zitten de meiden al aan tafel.
'Goeiemorgen Eva.' Roepen Floor en Bente in koor.
'Goeiemorgen.' Glimlach ik naar ze en ik ga naast Wolfs aan tafel zitten.
Jessy gaat van der stoel af en kruipt bij mij op schoot.
'Goeiemorgen mama.' Glimlach ze lief en ze geeft me een kus.
'Goeiemorgen meis.'
'Mama?'
'Ja meis?'
'Is Floris nu mijn nieuwe papa?'
Ik kijk naar Wolfs die zit te glimlachen.
'Eigenlijk wel een beetje he.' Antwoord ik en Jessy springt gelijk bij Wolfs op schoot.
'Dus jij bent mijn nieuwe papa?'
Wolfs knikt en moet er om lachen.
'Heb ik eindelijk een papa.' Zucht Jessy diep.
'Dus Eva is onze nieuwe mama?' Vraag Floor aan Wolfs die knikt.
'Wil jij dat Eva?' Vraag Bente onzeker.
'Dat wil ik heel graag lieverd.'
Ik sta op en loop naar Floor en Bente om hun te omhelzen.
'Ik hou niet alleen van jullie papa maar ook van jullie.' Glimlach ik naar ze en ik druk bij hun beide een kus op hun kruin.
'En ik hou ook van jou klein vriendin.' Glimlach Wolfs naar Jessy en hij drukt een kus op haar slaap.
'En van mama?' Vraag Jessy aan Wolfs.
'En ik hou heel veel van mama.'
'Dan is het goed.' Antwoord Jessy en ze kruipt van zijn schoot af en klimt weer op der eigen stoel.
'Oma komt straks oppassen he.' Deelt Wolfs de meiden mee.
'Wat gaan jullie doen dan?' Vraag Bente nieuwsgierig.
'We gaan straks even naar Eva der huis om wat spullen op te halen.'
'Blijf je vanaf nu echt hier?' Vraag Bente ongelovig en ik knik.
'Mooi.' Glimlach ze tevreden.Een uurtje later open ik de deur van de Ponti.
'Nou waar wil je beginnen?' Lach Wolfs wanneer we de slaapkamer ingaan.
'Gewoon mijn kleding. De rest is niet zo belangrijk.' Antwoord ik en ik haal 2 weekendtassen onder het bed vandaan. Wolfs opent mijn kastdeur.
'Ik had veel meer schoenen verwacht van een vrouw.'
'Denk jij dat al mijn schoenen in de kast zouden staan?'
'Oh god heb je een aparte kamer ervoor?'
'Nee joh gek. Er staan 3 paar beneden. Teminste een paar laarzen, een paar sneakers en een paar verschrikkelijke hakken.'
'Die hakken wil ik wel zien hoor.'
'Daar kan je lang op wachten. Laten we nu maar wat inpakken anders zijn we over 5 jaar nog niet klaar.'
'Jaja.'
'Geef die stapel t-shirts maar.'
Wolfs geef mij de stapel aan en ik stop ze in de tas.
Nadat de broeken en sportkleding er ook inliggen ziet Wolfs een paar jurken liggen.
'Waarom heb je dit nooit aan Eef? Dat staat je echt onweerstaanbaar mooi.'
'Niet gaan overdrijven.'
'Ik overdrijf niet Eef.'
'Kom nou maar er mee.' Zucht ik en ik stop de 5 jurken in de tas die nu net zo als de andere vol zit.
'Flo?'
'Ja schat?'
'Zou je alsjeblieft in de kamer links achter nog 4 tassen ofzo willen pakken?'
'Tuurlijk lief.' Wolfs staat op en loopt de kamer uit, waarna ik gelijk de kast in duik om de laatste spullen eruit te halen. Enkel nog wat ondergoed, sokken, truien, vesten en joggingbroeken haal ik uit de kast. Binnen een paar minuten is Wolfs weer terug met wat tassen en hij stopt de overige kleding er in.
Ik ben naar de badkamer hoor.' Deel ik aan Wolfs mee en ik pak een plastic tas.
'Ik zet dit wel alvast in de auto.' Antwoord Wolfs en hij pak de 2 weekendtassen.
In de badkamer leg ik alles wat er nog staat in de plastic tas die als alles leeg is, goed is gevuld.
'Wat moet je nog meer hebben lief?'
'Ik ga van de week alles gewoon normaal inpakken. De belangrijkste dingen heb ik al. Alleen nog wat spullen van Jes.'
'Moet je niet eten en drinken meenemen? Anders kan je dat allemaal weggooien dadelijk.'
'Ohja doe ik zo wel.'
'Is goed. Welke kamer was ook alweer van Jes?'
'Hier recht tegenover.'
We lopen samen de kamer van Jessy in.
'Wat moet er mee?'
'Kleding, de 3 knuffels naast haar kussen, dat kleine kussentje boven op haar kussen. En voor de rest weet ik het even niet. Beneden liggen der barbie's. Ohja der baby.' Ik wijs naar een kleine kinderwagen waar een babypop in lig. 'En die doos met kleding voor die baby.'
Wolfs moet er omlachen. 'Komt me bekend voor dit.'
'Jaa als ze der bui heeft is ze een echt moeder voor die pop hoor. Zo erg dat die pop mee moet eten.' Lach ik.
'Ja bij Floor ook. Bente was vroeger 1 met der babypop. Die liet echt die pop geen seconde alleen. Was eigenlijk wel heel schattig op te zien.'
'Dat wel ja.' Glimlach ik om het idee.
Ik trek de kastdeur van Jessy open en ik kijk naar alle kleding voor me. Waarna ik diep zucht.
'Wat is er?'
'Waarom heeft ze toch zoveel kleding. De helft past ze niet eens.'
'Dat heb ik ook met Floor, maar ik mag het absoluut niet weg doen.'
'Ik heb wel altijd de leukste kledingstukken die Jes te klein waren bewaard want je weet maar nooit of het te pas komt.' Zucht ik. En ik begin met Jessy der kleding uittezoeken.
'Zou je nog een kindje willen dan?' Kijk Wolfs mij vragend aan.
'Ik heb altijd tegen iedereen gezegt als ik de ware vind die ook een vader wil zijn voor Jessy dan wel. Jij?'
'Dat waren ook mijn woorden alleen dan een moeder natuurlijk.'
'Hoeveel kinderen wou je vroeger dan?'
'4 maar dat is misschien ook wel omdat ik zelf nog 2 zusjes en een broer heb. Jij?'
'Ik heb nooit echt gezegd hoeveel, maar wel een groot gezin.'
'Nou wie weet wat er komt.' Glimlach Wolfs.
'Zou je het wel willen dan?' Vraag ik nieuwsgierig.
Wolfs komt naar mij toe en leg zijn handen rustend op mijn kont.
Ik leg mijn armen om zijn nek en kijk hem diep in zijn mooie blauwe ogen aan.
'Met jou wel. Heel graag zelfs. Zou toch mooi zijn een kindje van ons samen.'
'Als het op jou lijk wel.'
'Op jou bedoel je.'
Wolfs drukt zijn lippen op de mijne. Onze kus gaat over in een zoen en Wolfs knijpt zachtjes in mijn kont.
Met zijn andere hand glij hij onder mijn shirt naar mijn borsten waar hij ook weer zachtjes in knijpt waardoor ik lichtjes begin te kreunen.
'Kom.' Fluister ik en ik neem hem mee naar mijn kamer waar onze kledingstukken snel uit zijn en we binnen enkele minuten samen in bed belanden.
JE LEEST
"Werk"partners ~(Fleva Story)
FanfictionEva van Dongen is werkzaam bij het politie corps in Maastricht. Ze krijgt een nieuwe mannelijke collega Floris Wolfs. Eva ziet het helemaal niet zitten. Floris Wolfs is alleenstaande vader van 2 dochters. Bente van 8 jaar en Floor van 4 jaar. Zijn v...