פרק 3

18.7K 657 35
                                    

כעבור ארבע שנים
שי

״אמא!!״ שמעתי את דניאל צועק, ״אה בובי?״ עניתי לו, ״הולכים לסרט עם אורי?״ הוא שאל, ״כן חיים שלי״ אמרתי והוא צעק ״יש״ אורי חבר שלי כבר שנה, הכרנו שדניאל היה בן שנתיים, אז הוא יודע שאורי לא אבא שלו, אבא שלו הוא עדיאל, הוא כרגע בעבר שלי והוא לעולם לא הולך לדעת על דניאל, לאחר שברחתי, הגעתי לבאר שבע התחלתי לעבוד בחנות בגדים ותוך כדי השלמתי בגרויות בעזרת קורס של שנה שבו השלמתי את כיתות י'-יב' והרווחתי מילגת משפטים, היום אני עורכת דין לאנשים פליליים, זאת אומרת עבריינים, ״אמא אני לא מוצא את הנעל השנייה״ דניאל בא כשהוא נועל אדידס סופרסטאר רק ברגל אחת, ״חיפשת מתחת למיטה?״ שאלתי, ״כן ולא מצאתי וכן חיפשתי בארגז משחקים״ הוא אמר מקדים אותי, כלכך חכם, ״אז תנעל את האדומות״ אמרתי, ״בסדר״ הוא אמר ורץ לחדר שלו, אנחנו גרים בבית קרקע, שלושה חדרים, אחד לי, אחד לדניאל ואחד למשחקים ולאורחים, לא צריכה יותר מזה, אני בקשר עם אמא שלי, היא הכירה מישהו והם טסו לא מזמן לפריז, אמורים לחזור עוד שבוע, הבטחתי לדניאל שאני אקח אותו לבקר אותה, אני נרתעת מתל אביב, מפחדת להתקרב לשם, שחלילה לא אתקל בו, ״היי מאמי״ שמעתי את קולו של אורי וחיוך עלה על פני, ״היי!״ אמרתי ונישקתי את שפתיי המלאות, ״התגעגעתי אלייך״ הוא חייך אליי, ״אורייייי״ שמעתי את דניאל וראיתי אותו רץ, לאורי זה אף פעם לא הפריע שישלי ילד לעומת כמה כאלה שנרתעו, ״היי קטן שלי!״ אורי אמר והרים את דניאל, ״לאיזה סרט הולכים?״ דניאל שאל, ״איזה שבאלך״ הוא אמר ודיגדג אותו, דניאל רץ למטבח מתחבא ממנו, ״יאלה נצא?״ אורי שאל, ״דניאל! הולכים״ אמרתי, ״אני באאא״ הוא צעק ורץ, ״דניאל מספיק לרוץ! אתה תיפול״ אמרתי בכעס והוא שלח לי מבט זעוף אבל הקשיב והאט את הקצב.

עדיאל

״אמא שלך עליי בסדר?״ הוא צעק כשבאתי לצאת מהמועדון, הסתובבתי בחדות, ״על אמא שלי דיברת? אתה בטוח יבן זונה?״ צרחתי ודפקתי את ראשו בבר, נתתי לו אגרוף לפרצוף, ״יבן זונה״ הוא צרח, ״אתה לא לומד לקח אני רואה״ אמרתי, הוצאתי את האולר שלי, דוקר אותו בבטנו ויצאתי מהמועדון, ״תיפטר מזה״ נתתי את האולר לנהג שלי, הגעתי הביתה ונכנסתי להתקלח, לאחר שסיימתי ירדתי למטה כששמעתי דפיקות בדלת, ״משטרה לפתוח״ שמעתי ופתחתי את הדלת,
״כן?״ שאלתי בחיוך, ״עדיאל יפרח״ הוא מילמל, ״זה אני״ גיכחתי, ״היית מעורב בקטטה במועדון, תתלווה אלינו לחקירה, אתה רשאי לקרוא לעורך דין״ הוא אמר וחייגתי לדן העורך דין הקבוע שלי, ״כן עדיאל?״ הוא שאל, ״צריך אותך גבר״ אמרתי, ״אני בחופשה אחי, אבל אני יכול להמליץ לך על מישהי תותחית חדשה בתחום״ הוא אמר, ״תביא מספר״ אמרתי והוא שלח לי אותו בהודעה, חייגתי למספר, ״הלו?״ נשמע קול בחורה, פאק הוא אפילו לא אמר לי את השם שלה, ״אני צריך אותך לתיק״ אמרתי, ״באיזה נושא?״ היא שאלה, ״מכות״ מילמלתי, ״אמ אוקיי מתי הדיון?״ היא שאלה, כוסעמק כמה שאלות, ״מחר, אני צריך את זה מה שיותר מהר״ אמרתי, ״אוקיי, על שם מי ההזמנה?״ היא שאלה, ״עדיאל יפרח״ אמרתי והיא שתקה.

מצטערת שהפרקים קצרים.

טעות גדולהWhere stories live. Discover now