כעבור חודש
שיהיום יש לדניאל יום הולדת 4, ״עדיאל!״ צעקתי והוא ירד לסלון ללא חולצה ושיערו פרוע, ״מה״ הוא מילמל בקול צרוד, ״תעלה להעיר את דניאל, ותגיד לו מזל טוב״ אמרתי, ״ברור שאני אגיד לו מזל טוב״ הוא אמר ונישק את צווארי, ״נו תעלה״ אמרתי בציחקוק, ״לא עולה״ הוא אמר והמשיך לנשק את צווארי, ״עדיאל מספיק״ אמרתי הפעם רצינית, ״אוקיי אוקיי אני עולה״ הוא אמר ונשק לשפתיי, עבר חודש מאז שאני ועדיאל ביחד, אני ודניאל עברנו לגור אצלו לפני שבוע, הכנו לדניאל חדר מושלם👇🏻
הוצאתי את הבלונים מהחדר אורחים למטה, הכנתי לו המון המון בלונים בצבעים כחול לבן, עם המספר 4, ״אמא״ הוא צעק, ״אה קטן?״ שאלתי, ״ישלי יום הולדת״ הוא אמר בזמן שהוא נכנס למטבח והוא רואה את כל הבלונים, ״וואו!! אמא תודהה״ הוא אמר וחיבק אותי מיד, ״מה עם אבא?״ עדיאל שאל, ״תודה אבא״ הוא אמר וחיבק אותו גם כן, ״יאלה לגן״ אמרתי, ״מה?? לא רוצה״ הוא אמר, ״אני ואבא נאסוף אותך וניקח אותך לקניון לקנות לך מתנות בסדר?״ שאלתי, ״טוב״ הוא אמר ועלה לחדר להתלבש, ״אוח כמה שאני אוהב אותך״ עדיאל אמר וחיבק אותי מאחור, ״כמה?״ שאלתי, ״את זה אני אראה לך בלילה״ הוא אמר ונשך אותו בצוואר, ״ימגעיל״ אמרתי וצחקתי, ״אתה זוכר להזמין את כל החברים שלך אלינו ב17:00?״ שאלתי, ״זוכר זוכר״ אמר, ״שיר תהיה, תגיד גם לדביר לבוא״ אמרתי, ״בסדר מציקה״ הוא אמר ובאתי להחזיר לו אך דניאל הגיע, ״אני מוכן!״ הוא אמר, ״אבא יקח אותך״ אמרתי, ״בוא קטנצ'יק״ עדיאל אמר והרים אותו, ״ביי יפים שלי״ אמרתי וחייכתי, התחלתי להכין את כל הדברים למסיבה הערב, זה הולך להיות מושלם.
-
הערב הגיע ועליתי להתלבש👇🏻לאחר מכן התאפרתי, קצת מייקאפ, מסקרה ואודם אדום, ירדתי למטה וראיתי את עדיאל כבר לבוש בחולצה מכופתרת לבנה וג'ינס שחור לידו דניאל, לבוש גם הוא במכופתרת לבנה וג'ינס שחור, ״תעלי להחליף״ הוא אמר איך שהוא ראה אותי, ״עדיאל די״ אמרתי, ״שי תעלי להחליף, אני לא אוותר לך״ הוא התעקש, ״לא רוצה״ אמרתי וגילגלתי את עיניי, ״תזכרי״ הוא אמר והלך למטבח, ״מה קרה אמא?״ דניאל שאל כשהרמתי אותו, ״כלום חיים שלי״ אמרתי.
עדיאל
כלכך התעצבנתי שהיא לא הקשיבה לי! עד היום כולן היו מקשיבות לי, פתאום היא באה ועושה מה שבראש שלה, אני לא רגיל לכל הדברים האלה, כולם התחילו לבוא והדם שלי מתחמם שכל גבר מסתכל על הגוף של האישה שלי, אני בוער כרגע, ״שי״ אמרתי, ״לא עכשיו״ היא אמרה, ״תעלי להחליף בבקשה״ אמרתי, ״עדיאל דיברנו על זה, אמרתי שאני לא רוצה, די״ היא אמרה, ״את לא מבינה שעוד שנייה מפוצץ מישהו מהחברים שלי מכות? כי הם רק מעיפים בך מבט״ אמרתי, ״עדיאל מספיק, אתה לא מבין שלא משנה מי יסתכל עליי, רק אותך אני רוצה״ היא אמרה וליטפה את לחיי, ״אבל אני לא יכול לראות אותם נועצים בך מבטים״ אמרתי, ״מאמי די, רק אותך אני אוהבת״ היא אמרה ונישקה את שפתיי ואני משכתי אותה לנשיקה טובענית ורטובה, ״אחמאחמ״ שמענו שיעול מזויף והבטנו הצידה, ״שיר!״ שי אמרה ועזבה אותי, ״תראי אותך איזה פצצה!״ שיר אמרה לשי, ״לא את״ שי החזירה לה, ״מאמי אני הולך לראות איפה דניאל״ אמרתי ונישקתי אותה, ״דני?״ שאלתי כשנכנסתי לחדר המשחקים, ״מה אבא?״ הוא שאל תוך כדי שהוא משחק עם חבריו, ״הכל בסדר?״ שאלתי, ״כן״ הוא אמר, ״היי דניאל אני ראיתי את אבא שלך בחדשות״ אחד הילדים אמר, ״מה אבא היית בחדשות?״ דניאל שאל מתלהב, באתי לדבר אך אחד הילדים קטע אותי, ״אבא שלי אמר שהוא עבריין״.
YOU ARE READING
טעות גדולה
Romanceהוא עבריין, היא ילדה טובה, הוא מקבל את מה שהוא רוצה וכרגע הוא רוצה לילה איתה, הוא לא יעצור עד שהוא יקבל אותו, גם אם זה בכוח.