פרק 11

14.1K 560 53
                                    

שי

הוא כתב שהוא בא אליי, 3 דקות ונשמעו דפיקות בדלת, פתחתי, ״מה אתה מתקתק ככה? דניאל ישן״ אמרתי, ״שתקי״ הוא אמר ונישק אותי, תוך כדי הנשיקה הוא הרים אותי ושמתי את רגליי משני צידיי גופו, הוא התקדם לחדר והניח אותי כל המיטה, ״עדיאל, אני עדיין לא כלכך מוכנה לזה איתך״ אמרתי, ״זה בסדר יפה שלי״ הוא אמר ונישק אותי, ״תיפרד מהגבוהה הזאת״ אמרתי ומבטי הפך זעוף, ״אני אפרד ממני עצבן״ הוא אמר וצחק, ״יופי״ חייכתי, ״שרוף על החיוך הזה״ הוא אמר והחטיף לי נשיקה קצרה, ״וואי כבר 3!!״ אמרתי בהלם, ״ו..?״ הוא שאל, ״אני צריכה לקום ב6 וחצי״ אמרתי, ״למה ככה מוקדם?״ הוא שאל, ״להכין לדניאל ארוחת בוקר, לקחת אותו לגן, ללכת לעשות קניות ואז לעבודה״ אמרתי ונאנחתי, ״תשני עד 9 ותלכי לקניות, אני אכין לו ארוחת בוקר ואקח אותו לגן״ הוא אמר וקפצתי עליו, ״באמת??״ שאלתי בחיוך, ״ברור יפה שלי״ הוא אמר וחייך אליי, ״לילה טוב״ אמרתי ונישקתי את שפתיו, ״לילה טוב קטנה״

עדיאל

לא נרדמתי מרוב מחשבות, מחשבות שהרבה זמן לא היו לי, מחשבות טובות, על עתיד טוב שאולי אני אצא מתישהו מהפשע ואהפוך להיות מישהו שעוסק בדברים חוקיים ולא סחר בסמים ולא לריב מכות כל יום, אני חושב שהיא משנה בי דברים, לידה אני רוצה להיות טוב יותר, ועכשיו שאני איתה אני רוצה להשתפר להיות זה שהיא חלמה להיות שלו לעד, להיות זה שיפרנס את הבית עם כסף בריא ולא כסף שהמשטרה יכולה לקחת, ישלי גם ילד ממנה מה שהופך את הסיפור להרבה יותר מורכב, אני לא יכול להרשות לעצמי לסכן את שניהם, אני לא יכול לעזוב אותם עכשיו, יותר מידי התחברתי אליהם, אני חשוב שאני מעדיף לוותר על פשע מאשר לוותר עליהם, החיים איתם הרבה יותר שווים.

״בוקר טוב קטנצ'יק״ אמרתי מנסה להעיר את דניאל, ״דניאל״ קראתי שוב, ״די״ הוא אמר והסתובב, ״היום אבא לוקח אותך לגן״ אמרתי, ״לא רוצה לגן״ הוא אמר ושם את הכרית על ראשו, ״דניאל קום״ אמרתי, ״לא רוצה!״ הוא צעק, ״אני אקרא לאמא״ אמרתי, ״תקרא אני במילא אני לא מדבר איתה״ הוא אמר, ״טוב תקום ותלבש את הבגדים שהכנתי לך אני הולך להכין לך ארוחת בוקר״ אמרתי, ״מה תכין?״ הוא שאל, ״מה דעתך על אמ פנקייק?״ שאלתי, ״כןכןכן״ הוא ענה בהתלהבות, ״יאללה תתלבש״ חייכתי וירדתי למטה, הוצאת את כל המצרכים והתחיל לערבב הכל ביחד ובנתיים דניאל ירד לבוש בג'ינס השחור והחולצה הלבנה שבחרתי לו, ״אבא מה ישנת פה?״ הוא שאל כשהוא מחכה שארים אותו לכיסא בר וכך עשיתי, ״כן״ עניתי והוא חייך, ״אתה עם אמא עכשיו?״ הוא שאל, ״כן יפה שלי״ אמרתי וחייכתי אליו, ״יש!!״ הוא צעק, ״היי בשקט יותר קטנצ'יק אמא ישנה״ אמרתי כשהגשתי לו את הפנקייק, ״זה טעים אבא״ הוא אמר כשסיים הכל, ״יופי חיים שלי״ אמרתי, ״אפשר לראות טלוויזיה?״ הוא שאל, ״אין זמן לזה, אתה כבר מאחר״ אמרתי, ״אוף״ הוא נאנח, נכנסנו לאוטו והורדתי אותו בגן, ״ביי יפה שלי״ אמרתי כשהכנסתי אותו, ״ביי אבא״ הוא חייך, חזרתי לבית של שי ועליתי לחדרה, התיישבתי לידה וליטפתי את שיערה, השעה הייתה 8 וחצי והחלטתי להעיר אותה, התחלתי לנשק את עורפה והיא קימרה את גבה, ״ממ דיי״ היא מילמלה וצחקתי, לאחר מכן עברתי לעצם הבריח, ״עדיאל אני אהרוג אותך״ היא אמרה, ״מה עשיתי?״ שאלתי בחיוך מסגיר, ״תפסיק לנשק אותי״ היא אמרה, ״את שלי, מותר לי״ אמרתי והיא הסמיקה, ״אוי הקטנה שלי מסמיקה״ אמרתי וליטפתי את לחייה, ״תפסיק!״ היא צחקה, ״מה השעה?״ היא שאלה כשחזרה מהשירותים לאחר שעשתה את אירגוני הבוקר שלה, ״9 ורבע״ אמרתי, ״אני הולכת לקניות״ היא אמרה ולקחה בגדים למקלחת.

שי

בחרתי שורט לבן עם חולצה שחורה ונעליי אדידס סופרסטאר, יצאתי מהמקלחת למטבח שם אני רואה את עדיאל מדבר בטלפון, ״אמרתי לך שאני לא רוצה אותך!״ הוא צעק, ״וואי אנה אל תזייני לי את השכל, אני לא רוצה אותך, תחפפי לי מהבית וזהו״ צעק שוב וניתק, ״מה יש?״ שאלתי, ״סתם מפגרת, עכשיו את! מזה השורט הזה?״ הוא שאלה, ״שורט״ מילמלתי, ״אני לא אוהב אותו, הדברים האלה צריכים להיות מכוסים״ הוא אמר מצביע על התחת, ״בסדר״ מילמלתי, ״אני אוהבת אותו״ הוספתי, ״מעצבנת״ הוא אמר ונישק אותי, ״אני עובדת היום עד 21:00, תוכל לאסוף את דניאל?״ שאלתי, ״ברור״ הוא ענה, ״אני זזתי״ אמרתי ונישקתי אותו.

הגעתי לסופר והתחלתי בקניות, שמתי את הקורנפלקס שדניאל אוהב וגם את זה שאני אוהבת, שמתי חלב, לחם, ביצים, חטיפים, וכשהגעתי לקופה מישהו לפניי הסתובב אליי והמישהו הזה זה אורי.

טעות גדולהWhere stories live. Discover now