פרק 10

14K 601 94
                                    

עדיאל

אני ואנה נחתנו עכשיו אחרי שהודיעו לי שאני יכול להגיע וכל האיומים פגו, אנה זו חברה שלי, הכרתי אותו במקסיקו, פאק כמה שהתגעגעתי לדניאל ושי, ״מאמי?״ אנה שאלה, ״אה?״ עניתי, ״אולי נלך למסעדה?״ היא שאלה, ״אני הולך לראות את הבן שלי״ אמרתי בקור, ״יאא אז בוא ניקח אותו מהבית ונלך יחד איתו למסעדה״ היא הציעה, ״בסדר״ אמרתי, אבל גם לשי התגעגעתי.

שי

״אבא מגיע אבא מגיע!!״ דניאל צעק בכל הבית, ״איך אתה יודע?״ שאלתי, ״הוא התקשר אלייך ועניתי, הוא אמר שהוא בא לקחת אותי עם חברה שלו״ ברגע שהוא אמר חברה שלו הלב שלי נפל לריצפה, עד שרציתי להתוודות בפניו שאני אוהבת אותו גם, הוא כבר לא אוהב אותי, הגלגל מסתובב, אני לרגע מתחילה לחשוב אם הוא מראה לה את דניאל סימן שזה רציני, רק שדניאל לא יאהב אותה יותר ממני, ״דופקים בדלת!״ דניאל צעק, ״תפתח אני עולה לחדר, הנעליים שלך בסלון, תנעל אותן״ אמרתי, ״בסדר״ הוא אמר ופתח את הדלת, לפני שנכנסתי לחדר אני שומעת את קולו של עדיאל קורא בשמו של דניאל ושואל אותו איפה אני ודניאל עונה שאני בחדר, לאחר מכן אני שומעת את הדלת נסגרת וזה הסימן שלי ללכת לישון.

עדיאל

״אבא! קנית לי משהו?״ דניאל שאל, ״ברור קטנצ'יק, אני אביא לך אותם בשבת בסדר?״ שאלתי, ״אני חושב שבשבת אני ואמא נוסעים״ הוא אמר, ״לאן?״ שאלתי, ״לראות סרט״ הוא אמר בהתלהבות וחייך, ״אבא למה חברה שלך לא מדברת איתי?״ הוא שאל בלחש, ״אולי תנסה לדבר איתה?״ שאלתי, דניאל חייך והחל לדבר עם אנה, ״היי חברה של אבא״ הוא אמר, ״היי״ היא אמרה וחייכה אליו, ״את מאוד יפה, אבל אמא שלי יותר״ הוא אמר ואנה הזעיפה את פנייה, אני לא יכול להגיד שאנה מכוערת אבל דניאל צודק לחלוטין, שי הכי יפה שיש.

שי

חשבתי לעצמי שבמילא דניאל אצל אדיאל, אז אני לא אהנה מהבריכה שיש לנו בחצר, השקעתי המון כסף בבית הזה, שמתי בגד ים ויצאתי
שחיתי לפחות שעה וחצי ואז שמתי לב שהדלת של הבית נפתחה וראשו של דניאל צץ פנימה ומיד אחרי זה נכנס כולו אל הבית, עדיאל נכנס אחריו והאחרונה נכנסה מישהי ענקית, גבוהה ממש ואם זה לא מספיק גם עם עקבים, העיניים שלה היו חומות ושפתיה מלאות, האף שלה סולד וצבע עורה שחום לחלוטין, היא הייתה יפה מאוד, לא פלא שאדיאל יוצא איתה, ״אמא! לא ידעתי שאת נכנסת לבריכה״ דניאל צעק וכך הפנה את תשומת הלב של הזוג המתנשק אליי בעודי יוצאת מהמים.

עדיאל

שי יצאה מהמים, וואו! כמה שהיא כוסית, לא יכולתי להפסיק להסתכל, עד ששמעתי שיעול מזויף מצד אנה והסטתי את מבטי ונישקתי אותה, ״אמא! את לא מבינה, אנחנו הלכנו למסעדה שמכינים שם אוכל בצבעים!״ הוא אמר בהתלהבות, ״וואו זה מדהים מתוק שלי״ היא אמר ונתנה לו נשיקה על הלחי, ״היי! הרטבת אותי״ הוא צעק עלייה, ״טונים בייבי״ היא אמרה כשהיא התקדמה למקלחת, ״מצטער״ הוא אמר, ״עדיאל אתה יכול לשבת איתו 10 דקות עד שאצא מהמקלחת?״ זאת הייתה הפעם הראשונה שהיא דיברה אליי וקראה בשמי, ״כן ברור״ אמרתי, ״נו מאמי אבל אני עייפה״ אנה, ״בסדר זה רק 10 דקות״ אמרתי ושי נכנסה להתקלח, ״היא כזאת מכוערת״ אנה מילמלה, ״תירגעי, היא עדיין האמא של הבן שלי״ אמרתי מגן על שי, ״אתה אוהב אותה או משהו?״ היא שאלה, ״לא מה הקשר?״ שאלתי, ״ראיתי איך אתה מסתכל עלייה״ היא אמרה, ״אבא! אפשר לעבור לגור אצלך?״ דניאל שאל, ״לא חושב שאמא תסכים״ אמרתי, ״אוף אבל לא כיף לי שאתם מתחלקים בי!״ הוא אמר, ״לא נורא קטנצ'יק״ אמרתי וליטפתי את שערו.

שי

״תודה עדיאל״ אמרתי לאחר שיצאתי מהמקלחת, ״בכיף״ הוא אמר, ״אמא מחר אפשר לא ללכת לגן?״ דניאל שאל ושיפשף את עיניו, ״מה פתאום״ אמרתי, ״למהה״ הוא צעק, ״כי ככה החלטתי״ אמרתי, ״את האמא הכי רעה בעולם!״ הוא צעק והמילים נכנסו ללב כמו סכינים, דמעה פילחה את מקומה ללחיי, דניאל עלה לחדרו, ״אממ״ עדיאל מילמל כנראה לא יודע מה לומר, ״זה בסדר הוא ירגע בבוקר״ אמרתי, ״אוקיי, לילה טוב״ הוא אמר, ״אם הוא עושה לך בעיות, את יכולה להתקשר אני אבוא לקחת אותו״ הוא הוסיף ואני הנהנתי, אני אמא רעה? אני לא מרגישה שנכשלתי בחינוך שלי, יחסית לזה שגידלתי אותו לבד, עליתי לחדר לאחר שכיביתי את האורות ועברתי לחדרו של דניאל וכיסיתי אותו בשמיכה והלכתי לישון.

עדיאל

אחרי שאני ואנה שכבנו יצאתי לעשן בגינה, חשבתי כל שי האישה הכי יפה עלי אדמות, האמא של הבן שלי שזה גורם לי רק לרצות אותה יותר, לעולם הפסיקו הרגשות שלי אלייה ובחיים לא יפסיקו, אני לא מפסיק לחשוב עלייה, אני כלכך אוהב אותה, החלטתי לשלוח לה הודעה, אומנם 2 בלילה עכשיו אבל אני אנסה את מזלי,

אני: מה איתך?
אחרי 7 דקות היא ענתה והתחברתי על השנייה,
שי: רגיל..
אני: אני עדיין מאוהב בך.
שי: אתה עם האישה הזאת לא?
אני: היא רק זיון טוב.
שי: אוקיי..
אני: את עדיין לא מרגישה אליי כלום?
שי: מה שאני מרגישה לא חשוב עכשיו.
אני: בטח שזה חשוב ברגע שאת אומרת לי שאת אוהבת אותי גם אני זורק את המטומטמת הזאת לעזאזל.
שי: אני מרגישה אלייך משהו.
פאק יש!
אני: אני בדרך אלייך.
רשמתי ויצאתי מהבית שלי לא טורח לנעול אחריי.

טעות גדולהWhere stories live. Discover now