נקודת מבט.טלי
קוראים לי רוסיאו. אני גרה בישראל עם מישפחתי החורגת. וטוב ... כולם קוראים לי טלי.... זה לא שאני אוהבת את השם הזה, אבל..טוב, זה לא חשוב עכשיו.
אח שלי ג'ייק...הוא אח הכי מושלם שהיה לי בעולם!! כשאני רוצה אני מספרת לו הכול. אפילו שאנחנו רבים ליפעמים, אבל כול האחים רבים.. לא? וההורים שלי. טוב אני פחות אוהבת אותם הם.. לא ממש מקשיבים לי הם יותר קשוחים..
29.08.15
קמתי בבוקר די מוקדם, לא הצלחתי לישון...טוב אז כמו כול בוקר הלכתי למראה, "אני ניראת.. די שונה מכול שאר היימים.." חשבתי לעצמי, שתפתי את הפנים ונירגעתי. חזרתי למיטה כי השעה הייתה 5:00 ליפנות בוקר. ואז ניזכרתי איזה יום היום... שם הבנתי למה אני ניראת שונה מכול שאר היימים.. זה יום ההולדת שלי... אני חוגגת 14....וואהוו¡ טוב אני האמת לא אוהבת ימיי הולדת ביגלל שהם תמיד נהרסים. אבל הפעם היה לי תחושה שהיום הולך להיות כיף עדייררר!!! (**אני מקווה**).שעה אחרי זה.. טלי קמה מהמיטה.
אבייה הלך לעבודה ואימה הייתה למטה במטבח מכינה את הארוחה.
וג'ייק ..טוב הוא היה עדיין במיטה. טלי רצה לחדר של ג'ייק כדי ליראות מה הוא "עושה"... אבל היא ציפתה שהוא יהיה עדיין במיטה, אז היא הוציאה לו את השמיכה והתחילה ליקפוץ במיטה שלו!ג'ייק: טלי מה קרה!! *צעק מרוב שניבהל*
טלי: תיתעורר כבר מאוחר!
ג'ייק: אוקיי... אבל למה את כולכך שמחה!!
טלי: תנחש!
ג'ייק: יש לך חבר?!
טלי: לא אני קטנה מידי בישביל חבר!! נחש!!
ג'ייק: אין לי כוח לנחש תגידי!! *אומר די רדום*
טלי: היום אני חוגגת 14! מה.. שחכת?!
ג'ייק: *צוחק בחשש* מהה מה פיתאום!! לא שחכתי פשוט... אני עייף מת! והמוח שלי לא מתפקד.. נו את מכירה אותו! *צחק*
טלי: מהה?! ג'ייק!! *צחקה בקול*
ג'ייק: מה אני יעשה?! נירדמתי ב3:00 ... את יודעת כמה שיעורים ישלי!
טלי: אוקיי אני לא ניכנסת לחיים הפרטים שלך.. חח אבל יאללה תיתלבש ונילך לבצפר כבר מאוחר! *מחבקת אותו*
ג'ייק: אחרי הלימודים אנחנו נעשה כיף חיים ביחד!! סבבה!!?
טלי: מעולהה!! *צוחקת מרוב שמחה*
ג'ייק: אהה ... מזל טוב טלי!! *מחבק אותה חזק* אני אוהב אותך סיס!!
טלי: אהכ! גם אני אוהבת אותך אח.. *אומרת די מחוצה* אבל אני חייבת לינשום עד שנה הבאה!
ג'ייק: אופס.. סליחה נכון! *החזיק לה את הידיים והיסתכל עלייה*
טלי: קרה משהו? *שואלת בעדינות*
ג'ייק: לא, פשוט חשבתי על המתנה שאת הולכת לקבל היום! היא נדירה מבטיח לךך!! *חייך לה*
טלי: אוקיי.. אבל תראה לי אותה אחרי הלימודים.. כבר מאוחר טיפשון! *מבלגנת את השער שלו* בוא נזוז!!
YOU ARE READING
Don't Let Me Down! [עיברית]
Fantasyעיניים חומות קפה, שער קצר וכהה, רזה, יש לה שתי שמות! זה אולי פיצול אישיות? "היא בטח משוגעת!" אתם אומרים לעצמכם. טוב אז התשובה שלכם נימצאת פה הלהקה המפורסמת לא מצפה ליראות ילדה כזאת מוכשרת! והיא לא ציפתה להכיר בנים כולכך מושלמים! הסיפור מדבר בסך הכ...