Part. 7

56 7 0
                                    

"בוקר טוב רוסיאו!"
אני רואה את ג'ייק מולי,
"קומי! כבר מאוחר!"
הוא מחייך וצוחק אבל אני לא יכולה לגעת בו,
"תחזיקי לי את היד רוסיאו!"
ניסיתי וניסיתי! הוא רץ! הוא הולך!
לא!!
בבקשה תחזור!

"בבקשה תחזור" אמרתי עדיין רדומה.
"מ-מה?.. זה רק היה חלום" אמרתי לעצמי וניסיתי להעיר את עצמי.
לא ידעתי מה השעה אז לקחתי את הטלפון ואני רואה שג'ייק היתקשר עליי אבל לא עניתי, "פאק!!" אמרתי בקול. השעה הייתה 9:15, "כבר מאוחר.. אני אתקשר עליו בעוד שעה." שיפשפתי את העייני העיפות והלכתי לשירותים לישתוף את פניי, מצחצחת שיניים, ו...
"מה?..."
היסתכלתי למראה אך לא ראיתי את עצמי.
"למה זה קורה רק לי!" דפקתי את המראה, והיה אפשר ליראות אותי עומדת והפיג'מה הלבנה כולה בדם. "מה לעזעזל... קורה פה?!" מיצמצתי והיא נעלמה וראיתי את עצמי במראה, כרגיל.

"אני יודעת שעובר עלי משהו
ואני הולכת לגלות מזה."

היתארגנתי, היה לי די קר אז סמתי משהו חמים. אני יוצאת מהחדר בדרך למדרגות אבל ליפני שאני מגיעה למדרגות אני שומעת את הבנים שרים את השיר של אתמול. (הסירטון לשיר למעלה👆)

נישארתי במקומי בשקט ומאזינה להם. יש להם קול כולכך מושלם!
לפתע אני נופלת לרגליי ואני מתחילה ליבכות בשקט, אני מנסה להפסיק ליבכות אבל זה לא מפסיק.
אני בוכה בשקט אך שמעתי שהם הפסיקו לשיר, ומרוב שהבכי שלי היה חזק  אך חלש יצא לי נשימה ממש חזקה וכואבת.

"שמעתם את זה?" מישהו אמר, קמתי מהר מהריצפה וניסיתי ללכת לחדרי אבל לא זזתי ממקומי. אני מחסה את פניי וכשאני מורידה את ידי כדי להביט בהם, אני מגלה שיש לי דם בידיים.

"לא!.." אמרתי בקול,

"דמעות של דם!?" אמרתי לעצמי. אף פעם לא בכיתי דם או ירד לי דם מהעיינים,  זה היה מוזר כי העיינים שלי לא כאבו ביכלל.

"אני הולך ליראות עם רוסיאו קמה, אני כבר חוזר"

ניראה לי שזה היה ליאם לפי הקול.
הוא בדרך! מה אני עושה!? אני לא יכולה לזוז ואני בוכה כולי דם! תעזרו לי!!

"Please!"

Hi!
טוב כמו שאתם רואים
שיניתי את צורת הכתב שלי
עם תיראו שהכתב מישתנה אז אל תיתפלאו,
אני פשוט לומדת ורואה איזו דרך יותר טובה לי ליכתוב את הספר הזה.
ולבנות ששואלות "מה עם זאין?"
אז אל תידאגו אני מכניסה אותו לסיפור! ברור שהוא בסיפור אפילו שהוא יצא מהלהקה.

היי!
אני רוצה להגיד לכם/ן משהו!
לא משנה מה קרה היום או מה יקרה היום תמשיכו לחייך!
כי אותי זה משמח ליראות אתכם/ן מחייכים!
😊

את/ה לא לבד בעולם הזה!

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
😔
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
😢
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
🔪
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
🔫
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
סליחה😿

Don't Let Me Down! [עיברית]Where stories live. Discover now