Part. 5

71 9 0
                                    

לפתע נישמעו דפיקות בדלת...

ר: כן? *ניגשה לדלת*
הא: אפשר להיכנס?
ר: ברור! *פתחה את הדלת*

רוסיאו פתחה את הדלת.
הארי ניכנס די בלחץ, היתקרב עלייה באיטיות.
רוסיאו לא הבינה מה הוא רוצה מימנה אז היא דחפה אותו בעדינות לאחור.

ר: הארי? קרה משהו?
הא: יש לי שאלה..
ר: תישאל *היסתכלה לעייניו*
הא: סיימון אירגן מסיבה היום, ואני רוצה לישאול אותך עם את רוצה לבוא למסיבה. וכן.. ברור שכול שאר הבנים יהיו שם *היתבאס להגיד את המישפט האחרון*
ר: אני ישמח לבוא! אז אני יתארגן וירד עוד מאט. *אמרה בהיתרגשות*
הא: זה בסדר! ישלך זמן.. המסיבה ב21:30 *צחק בלחש*
ר: אתה מכיר דקה של בנות? *נתנה לו מבט רציני*
הא: אהה נכון! אוקי אז תתחילי מעכשיו להיתארגן! *התחיל ליצחוק*
ר: בסדר *צחקו ביחד*

הארי יצא מהחדר אבל נישאר בחוץ לכמה דקות,
רוסיאו לא ידעה שהוא בחוץ והתחילה לשיר את "Little Thing" והוא פשוט היה מאוהב בקול שלה.

ליאם יצא מהחדר שלו , החדר שלו ממש ליד רוסיאו אז הוא יכל לישמוע את רוסיאו שרה אבל הוא לא דימיין שהארי יהיה שם צופה בה מהחריץ הקטן שבדלת. ליאם חזר לחדרו בישביל שהארי לא יראה אותו, והמשיך לישמוע את רוסיאו שרה את השיר האהוב עליו.

לפתע, נייל עלה במדרגות וראה את הארי מציץ בדלת של רוסיאו. הוא ניגש עליו ושאל אותו מהוא עושה, רוסיאו מישום מה שמעה אותם מדברים מחוץ לחדר שלה אז היא שתקה מהר, היא לא רצתה שישמעו אותה שרה. (טוב אתם כבר יודעים מה קרה😉)

הארי לא ידע מה לענות אז הוא שתק, נייל היה מעוצבן כי רוסיאו ביקשה מהם פרטיות אז הוא לקח את הארי לחדר שלו ודיברו על זה.

***

בערב...

נקודת מבט. נייל

אני כבר מוכן.
ליאם ואני מחכים לשאר הבנים,
לואי כבר ירד. דיברנו על רוסיאו וכמו שאני רואה... לואי מאוהב ברוסיאו! אככ!! אני לא מאמין! ליאם לא דיבר, כי לפי איך שדיברנו מיקודם אני וליאם לבד! הוא גם מחבב אותה. עכשיו מה אני עושה?
הארי עכשיו יורד, אנחנו מחכים לרוסיאו. איפה היא?

הבנים מחכים לרוסיאו.
היא בחדר כבר סיימה להיתארגן,
היא לבושה למסיבה, עם נעליי עול סטאר (All Star) והחולצה האהובה עלייה.

רוסיאו יוצאת מהחדר כולה נירגשת, כשהיא הגיעה למדרגות קלטה שליאם, נייל והארי מחכים לה, היא יורדת והבנים לא יכולים לפספס את היופי שבה.

נקודת מבט. נייל

היא יורדת במדרגות, היא כולכך מהממת. כשהיא יורדת ניראה כאילו מאחורייה יש אור חזק וזוהר! היא ניראת כמו נסיכה!

Don't Let Me Down! [עיברית]Where stories live. Discover now