"בוקר טוב רוסיאו" לוחש לי באוזן.
"אככ בוקר" אמרתי רדומה.
קמתי מהמיטה כדי לשיתוף את פני, ושמתי לב שאף אחד לא היה בחדר. נכנסתי לשירותים, וגם לא היה שום דבר, זה היה ניראה לי מוזר כי שמעתי שמישהו אמר לי "בוקר טוב".אני שותפת את הפנים שלי, מסתכלת למראה מצפה למשהו מוזר וכן...
זוכרים מה שקרה לי הלילה עם זאין?
טוב אז העין שלי הייתה אדומה בדיוק כמו שהייתה לזאין!
רצתי לקחת את הטלפון שלי ולחפש משהו שמסביר על מזה הדברים המוזרים שקוראים לי כבר כמעט שבוע שלם ככה!
חיפשתי ומצאתי משהו שמדבר על צבע העין. "עם העין השמאלית שלך הופחת לצבע יכול זה סימן למזל, אך עם היא הופחת לצבע אדום זה סימן לקללה איומה! אך עם העין הימנית הופחת לצבע אדום זה סימן לכוח בלתי מנוצח."זה היה נישמע לי די מוזר כי העין השמאלית שלי באדום! לא הימנית!
מודה בזה נלחצתי! אבל זה מה שהיה כתוב שם! אני בהתחלה לא רציתי להאמין לזה אבל האמנתי😅.***
אני עם משקפי שמש בשביל שלא יראו את העין האדומה! בתוך הבית! ברור שכולם התחילו לשאול "למה את משתמשת במשקפי שמש בתוך הבית? , את בטוחה שישנת טוב?" כן ראו אותי כמו מישהי משוגעת.
"תגידי רוסיאו, את בטוחה שאת בסדר?" הארי שאל אותי.
"כן, ותפסיקו להסתכל עלי! אני בסדר."
"רוסיאו אני יכול לדבר איתך שנייה?" ליאם קם מהספה וניגש עליי.
"בוא לחדר ונדבר שם." קמתי מהספה והלכנו ישר לחדר של ליאם.***
"ספרי... מה קרה?" ליאם סגר את הדלת ואני ישבתי במיטה שלו.
"אופפ... זה כבר מעצבן אותי כול הסיפור הזה!" ליאם לא הבין והיה אפשר להבחין בזה בגלל הפרצוף שהוא תקע.
"נימאס לי כבר!" אמרתי עם טון גבוה."כבר שבוע שקוראים לי דברים מוזרים..."
"מה כבר קרה?"
"אני שומעת קול שמדבר איתי בלילה ולפעמים כשאני בשירותי או לידכם," הורדתי את משקפי השמש.
ליאם נישאר די בשוק, הפנים כבר הראו את הכול."כן.. ועכשיו זה מה שקרה לי, העין שלי אדומה ואין לי מושג מזה בדיוק!"
"אז בואי נלך לדבר עם השכן הוא בטח מבין מזה!" אמר ליאם כבר מתכונן השביל לצאת.
"השכן? איך הוא יבין מה זה?" הייתי מאוד מבולבלת.
"אני כבר יסביר לך בדרך, בואי!"
ליאם לקח לי את היד וירדנו מהר, ואני הייתי בלי משקפיים השמש אז ירדנו ממש מהר ליפני שמישהו יראה אותי, והיצלחנו!"רגע ליאם! מי זה השכן שלנו?"
"קוראים לו... ג'יימס פוטר"
היי כולם!
סליחה על זה שלא העלתי פרקים כבר חודש😔
אני פשוט במצב לא ממש טוב.
אני יוכל לכתוב רק בסופי שבוע שזה אומר שאני יפרסם פרק אחד בשבועיים.
כן... גם אני מבואסת אבל זה מה שיש😞
אז רק באתי להודיע שהיו פרקים רק פעם בשבועיים.
סליחה על זה ואני מקווה שיהיה לכם סוף שבוע מעולה!
YOU ARE READING
Don't Let Me Down! [עיברית]
Fantasíaעיניים חומות קפה, שער קצר וכהה, רזה, יש לה שתי שמות! זה אולי פיצול אישיות? "היא בטח משוגעת!" אתם אומרים לעצמכם. טוב אז התשובה שלכם נימצאת פה הלהקה המפורסמת לא מצפה ליראות ילדה כזאת מוכשרת! והיא לא ציפתה להכיר בנים כולכך מושלמים! הסיפור מדבר בסך הכ...