Malesef yine geç yatmalarimdan birinin acısını çekerken buluyorum kendimi.
Yine saçma sınıf ve saçma öğretmenleri görerek kahrolcaktim. Her neyse. En az yine on tane alarmdan sonra anca kalkabilmistim. Geç kalma korkusuyla yine sakatlanmalar yaşadıktan sonra hazirdim. Ah evet sonunda.
Okula malesef ki otobüs kullanarak gidiyordum ve sabahın köründe o iğrenç insanların ağız kokularini çekmez dayanilmaz bişi gerçekten tavsiye etmem.
Uzun bir yolun ardından sonunda okula ulasmistim ama tabiki otobuste de sakarliklarimdan ödün vermedim. Önce bi adamın üstüne dusuyodum sonra kadının birine kafa atacakken son anda kurtulmustum. Evet okula girdiğim an bi kez daha yoruldum bütün egoist insanların gürültüsü off dayanılmaz bi duygu. Kurtarın beni! ! Sonunda sınıfıma ve sırama ulaştım bu benim için büyük bi başarıydi bu gün için evet kesin öyleydi. Her neyse yine sırama gidip biraz uyumayi düşlerken hoca gelmişti off yaa. Bu hocadan bi kez daha nefret ediyorum şu an . Ah evet uykusuzluktan gram bişi anlamıyorum . Ciddiyim bu çok büyük bi acı herkesin sesleri sadece ugultu gibi geliyo. Evet Oley be ders sonunda bitti uyuyabilirim yaşasın. Ama o da ne ya off biri yanıma doğru geliyo evet bi kız benim aksime sarışın ve beyaz tenli birisi güzel de bişi maşallah . Bu sırada yanıma kadar geldi ve o kadar boş sıra varken yanıma oturmayi tercih etti al işte Şule sana yine uyku yok kızım boşuna hayal bunlar . Ben hemen kızı aldırmadan çantamdan kitabımi alıp okumaya başladım ciddiyim çok seviyorum bu kitabı . Tam başladım ki kız bana bakmaya başladı ben naptim tabiki de taviz vermeden devam ettim .Kız gün boyunca sorular sormuş ama ben dinlememistim . Kızın adı da hatırladığıma göre Açelya olmasi gerekiyor. Ama tabiki benim ismimi bildiğini sanmıyorum ya bi kere ben asosyel biri olarak mutluyum hayatımda bana bi yararı olmicak insanları neden arkadaş kavramı altında cogaltiyim ki ve gerçekten bana çok saçma gelirdi. Gerçi arkadaşlık nedir hiç tatmadim ama gerek de duymadım.
Okulun bu gün sıkıcı gecicegi zaten belliydi ama tahminimden daha da sıkıcı geçtiğini söyleyeyim bilirim.Ah bi de bu gün noldu dersem beğenirsiniz bilmem ama yine de anlatiyim.
Okulun en popüler kızı olan Ecem benle konuşmak için iddiaya girmiş ama tabiki başarısız oldu. Neden derseniz onu zaten onemsemiyorum ve ayrıca benim gözümde o dünyanın en gereksiz insanı . Bazen aciyorum ben o kıza ya . Ciddiyim herkesle konusuyo sevdiği çocuk suratına bile bakmıyo neden çünki iki egoist kendilerini bulamiyo o kız da yazık her zaman üzülmek zorunda kalıyo . Ah yazık ne kadar da üzüldüm !
Salak kız konusamayinca iddiayı kaybetti ve sonunu bilmiyorum cidden olmicak şeyler yapiyolar ne kadar saçma insanlar . Benim şu hayatta tek düşündüğüm yalnızlığım bi kere kimseyi takamicak kadar yanlizim ben ve bunu en derinlerimde yasasam da alıştım artık . Ben o hayatımın dönümü olan günden sonra hep yanlizdim ve galiba öyle de devam edicem . Aslında bazen üzülümuyo değilim ama napalım içimde bi şey benden arkadaş bulmami istemiyo. Galiba bu gıcık iç sesim . Zaten başıma ne geldiyse bu iç sesim yüzünden kesin yani eminim.Her neyse biz konumuza dönelim . Tam işte son ders Saatleri herkes hazır çıkacak hoca isim okuyo bilmem kitap bişiler sacmaliyo dinlemedigim için hatırlamıyorum. Oha lan o da ne Şule dedi yuh karetsin bi de yanımdaki kızla eslestim Oha şimdi cidden ben biriyle odev yapıp dialog içine mi giricem . Ah en kötü günüm kahretsin.
Neyse artık hiç bişi düşünemiyorum. Ben iflas . En sonunda bizim ev geldi aklıma kızı bizim eve cagirsam daha rahat ederim die düşündüm ve küçük bi not kağıdına sebebi yazıp bi de adres ile tel No sunu da yazım Açelya ya verdim . Kız tabi bi şaşırdı neden benden beklenmicek hareketler sergiliyorum b gün. Herkes bi yana ben bile şaşırıyorum bu sefer kendime. Notumda kısaca ismimi yazdım ve asosyel biri olduğumu ve benim evimde daha rahat hareket edebilcegimi düşündüğün için bunu yaptığımı söyledim ve cevap beklemeye koyuldum. Duyduğum şeylerden sonra bu kıza sarilmamak için kendimi zor tuttum . O da bana kendisinin beni zorlamak istemedigini ve kabul ettiğini duydum ya çok mutluyum . Şöyle bi durum da var yarın gelicek ve bu da demek oluyo ki bu gün rahat rahat dinlenicem holley .
Çok sacmaladin Şule yeter dien iç sesime hak verdim ve icimdeki çığlıkları susturdum .Ve sonunda okul bitti. Son yaşadığım mutlu olayimdan sonra feci olan otobusume geri donmustum malesef ki yine . Ciddiyim niye hersey bu kadar zor olmak zorunda ki biraz kolay olsa belki ben de mutlu olucam ama tabiki olamicam.
Iste benim okulda bir günüm . ( berbattı biliyorum çaktırmayin)
♡♥♡♥♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#BENİ YANLIZLIGIMA BIRAK#
Chick-LitHangi insan yalnızlığa esir olmak isterdi ki ama o esirdi ve ya kendini esir etmişti. # leave me alone #