Gelen kişi umut olduğundan habersiz hocanın yanında öylece bekliyorlardi kim olduğu konusunda ikisinin de fikri yoktu .
Sonra koşarak birinin koşarak onlara yaklastiklarini görünce hepsi daldigi düşüncelerden sıyrılıp gelen kişiye bakmaya başlamışlardı .
Şule bu Sırık parçasını taniyordu o olmamasını defalarca dilerken Sırık çocuk yanlarinda bittiğinde dileğinin gerçek olmadığını anlamış ve yüzünü beş karış dusurmustu.
Açelya Şule yi böyle görünce onun kolundan durtmus ve hocayı dinlemesi için uyarmisti.
Şule de umursamaz bir şekilde hocaya baktığında hocaları söze başlamıştı ;
"Evet kızlar yeni ödev arkadaşınız UMUT artık gerisi size kaldı tanışıp anlasin sizden güzel bi ödev bekliyorum hadi görüşmek üzere"
Diyip ordan uzaklaşmışti şimdi de üçü de birmirine soyut bir şekilde bakarken Şule umursamaz bi şekilde söze girdi ;
"Aksam benim evimde çalışma yapıcaz bi itiraziniz yoksa ise gitmem gerek sana adresi Açelya söylesin ben gidiyorum ha bi de lütfen kitaplar hakkında yeni fikirler bulup gelelim en azından bi yol katedebiliriz"
Demiş ve arkasına bakmadan ordan uzaklaşmışti Şule biliyordu ki bu gün onun için çok yorucu gececekti ve canınin aciyacagina da emindi ...
☆★→★☆→★☆→→☆★→→♡♥
Ordan ayrılalı bir saat geçmişti ve o , kafeye yeni gelebilmisti .
Kafede içeri girdiğimde Ahmet abi gözlerine yerleştirdigi o güzel parıltı ile bir de yanında gülümseme de bahsetmişti.
Tüm içtenligiyle bana sarılıp elinde benim için özel yaptırdığı önlüğü elime verip ;
"Hadi bakalım küçük hanim işten kaytarmadan is başı marş marş !!! "
Bende ona tüm sevgimle karışık bir gülümseme bahsettikten sonra önlüğü alıp mutfak tarafina yol aldım.
Hemen saçlarımı toplayıp ellerimi de yıkadıktan sonra onlugumu giyip ise başladım .
Bu gün bana inat mıdır nedir geleni geçeni bol oldu kafenin Hayır aslında çok iyi bişi bu bizim için ama zaten çok yorulmustum ve bu gün daha bitmemiş akşam ne olacağını düşünüp duruyordum .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#BENİ YANLIZLIGIMA BIRAK#
Chick-LitHangi insan yalnızlığa esir olmak isterdi ki ama o esirdi ve ya kendini esir etmişti. # leave me alone #