Günüm bana bırakılan güzel notla başlamıştı . Nedense hiç olmadığım kadar mutluydum . yüzümdeki gülümsemenin hiç bozulmamasını isteyerek lavaboda yüzümü yıkadım . Artık hazırlanmam gerekiyordu vaktim çok az kalmıştı sanırım sabah kahvemi yine içemicektim.
Oysaki kahve benim için önemlidir güne bir nebze sıcaklık bir o kadar da gülümseme katar çünkü . Hayatta insanların seçtiği kurallar vardır ve ben günümun bir kısmında kahve icmezsem hayatımdan bir günün boş geçtiğini hissederim.
Bu kadar abartma demeyin sakın çünkü bir kahve bardağı sıcaklığıyla içini ısıtan kokusuyla huzur veren bi şey yani ben nasıl burda duygularımı anlatsam belki size saçma gelecektir çünkü her insanın duygu ve düşüncesi farklıdır.
Eyvallah ben bunu kabullendim ama onun sectikleriyle onu küçülmeye çalışan insanlar size diyorum bunu yaparak küçülen sizlersiniz !!!
Her neyse bu düşüncelerden uzaklaşalim yine rutin görevlerimi yapan ben içimde doğan tuhaf hislerle şarkı soylememe sebep olmuş ve güzelce hazırlanmıştım. Aslında hazırladım dediğim 30 dk mi almadığı için pek de uzun uzadiya anlatilcak bişi deyil. Ayna karşısinda oturmak hobim değildir çünkü öyle uzun bi uğraş deyil alt tarafı saç toplama tişört bi de kot nedir ki . Anlamıyorum ya valla bazen o bir iki saat erken kalkıp hazırlananlari hiç anlamıyorum. Valla kusura bakmasinlar hiç te uykumu böyle şeyler için heba edemem.
Uyku benim için velinimet zaten dün de olduğu gibi odev arkadaslarim denen kişiler evdeyken uyuya kalmıştım. Ancak bu olaya rağmen onların küçük güzel notunu okumuş ve cok demeyelim de mutlu olmuştum işte . Ve onlara bir özür ve bir teşekkür borcum olduğunu biliyordum onları görünce zaten ilk isim bu kutsal görevlerimi yerine getirecektim.
Yine o bi care zor zahmet gittiğim okula sonunda ulasabilmis ve o ölüm gibi gelen merdivenleri tirmanmaya başlamıştım.
O yolculuk kahve icmeyince öyle yorucu öyle sıkıcı gelmişti ki direk sınıfa gidip hobilerimden biri olan uyumaya koyulmak için sabirsizlaniyordum.
Tam böyle dedim ki karşıma çıkan itici tipler yine midemi bulandiriyorudu. Insanlar kendilerini hep bişi sanmıştir ya onlarda ego denilen halt tavan . Gotleri mübarek bi kaldirmislar sanirsan içinde helyum gazı var biri iğne soksunda şu yukardan bakanlarin bi havası sonsun .Tiplere bak o eteği giyerken ne düşündün acaba etegin yarısı govdende zaten çek çek vicdanina kadar çek o eteği elini korkak alıştırma anam .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#BENİ YANLIZLIGIMA BIRAK#
ChickLitHangi insan yalnızlığa esir olmak isterdi ki ama o esirdi ve ya kendini esir etmişti. # leave me alone #