Bu gün tatlı güzel bir pazar sabahı ve ben ahmet abi den izin aldım. Neden çünkü bu gün Açelya geliyo .
Mutlu muyum bilmiyorum ilk defa biriyle bu kadar konusucam ve gerçekten çok heyecanliyim hemen hazırlanmam lazım!!
Ödev konusu: Bi kitap hazirlicaktik daha doğrusu üç dört bölüm yazicaktik kolay ya ben gibi bi kitapkolik için.
Hemen rutin islerimi bitirdikten sonra ustumu de giydim ve sacimi hızlı bi şekilde topladım hiç vaktim yok. Evi de bi toplayıp kafeden getirdiğim pastaları da bi güzel dizdim ve hazırım. Masanın üzerine de yardımcı olabileceğini düşündüğüm kitaplarımi da koydum ayrıca o da getirecekti zaten fikir olur diye.
Bekliyorum. .. bekliyorum. ..bekliyorum. ..
Ah sonunda geldi . Hemen koşarak kapıyı açtım ve içeri geçirdim. Voov abi kız taş ya !! Her neyse cidden çok güzel tarzlarimiz benziyo aslında ya gömleklerimizin rengi farklı olmasak cidden aynı ben derim. Ama tabiki değildik. O içeriye geçerken etrafa büyük bi dikkatle bakarak inceliyordu. Şaşırmış gibi gözüküyor. Hımm tuhaf. Birden bana döndü ve " evin çok güzel" demesiyle bi an da mutlu oldum nedense. Kısaca " teşekkür ederim " diyiverdim. Sonunda evin salonuna geçtik. Tabiki ilk tanışma olduğu için ikimizde biraz utangactik pek konusamiyorduk. Birden çantasını aldı ve içinden benim okuduğum iki üç kitabın aynısını koyduğunda saskinligimi gizleyemedim. Ciddiyim hatta en sevdiğim kitaplar diyebilirim ve su an şansa bakın ki masadaki kitaplar la aynı . Ay ben şok. Bi anda coşkuyla " oha aynı kitaplar bunlara bayılıyorum" demiştim .
Açelya da gülümseyerek ortaya çıkan gamzeleri ile " ortak yön 1." Diye bağırdı ve aniden gülmeye başlamıştık.Kıza acayip içim ısındı şu an . Kız bu gün derse baslamayalim diye bi teklifte bulundu ben de kabul ettim bu gün napicaz peki dediğimde ise de birbirimizi tanicaz diyerek yine o tatlı guluslerinden birini yaptı. Kıza geçip odun gibi " ben çok yanlız bi insanım ne kadar anlasiriz bilemem " dedim. Kız Beni umursamayarak " ah ben de asosyal biriyim güzelim ama calismamiz için ikimiz de birbirimizi tanimaliyiz hem bakarsın arkadaş oluruz " ARKADAŞ! ! Bu kelime beni korkuturken tek diyebildigim " öyle olsun demekti"
Ilk defa arkadaş kelimesini bu kadar beynimde yankilandigini hissediyorum çok karışık aslında olsa iyi olur diyorum bazen ama işte şimdi de korkuyorum yine kaybedersem diye.
Açelya başlıyor :
Ilk olarak ben ailemle yaşamaya mecburum. Istemiyorum ama mecburum neden dersen her gün kavga ediyorum pek te iyi anlastigimiz söylenemez. Bu okula gelmemin sebebi tasinmamiz. Ben de çok asosyal biriyim daha önce hiç bu kadar konustugumu hatırlamıyorum neden bilmiyorum ama seni ilk gördüğüm an içimde bi sıcaklık oluştu. Şu an burda olmak mutluluk veriyor bana . Ciddiyim ben gerçekten ama neden bilmiyorum. Genelde kitap okurum , müzik dinlerim ve ewt dersler var bi de . Ben kendi hayal dünyasının kalabalikliginda yaşayan yanlız kız tanistirayim AÇELYA. :))Şule devam kızım :
Ben de uzun bir süre önce ailemi kaybettim ve yetimhaneye atildim. O günden sonra hayatımın tek sebebi yanlizligim ve derslerim olmuştur. Şu ana kadar ben de ilk defa birine bu kadar yakınım ve açık olmak gerekirse arkadaş kelimesinden korkuyorum. Okuldan sonra ahmet abi gilin kafede çalışıyorum onlar benim en büyük destekcim. Bu evi de öyle yardımları sağolsun aldık ve düzenledik. Benim de en büyük zevklerim seninkiler ile birebir aynı zaten . Ben kendi yalnızlığa adamış kız tanistirayim ŞULE . :))Evet böyle bi tanismanin ardından gerçekten arkadaş oluyo gibiyiz çünkü kız resmen bana sarıldı lan . Içimde kelebekler uçuyor desem yeri olmaz ama su an öyle . Cidden uzun süre kitaplardan konuşmuştuk bi de var ya bi felsefe yapmisiz var ya off böylesi yok olamaz. Daha sonra müzik derken çok iyiyiz gibi falan böyle şarkı söyledik . ( kızın ses bonba) çok eyleniyoduk arda bi de yemek yiyoruz . Güzel di ya korktuğum gibi değildi .
Sonra birden saatin geç olduğunu anladık ve ben de Açelya yi ugurlamak zorunda kaldım . Mecburen!! Çünkü Annesi aramış ve bi de bi ton laf etmişti. O da gitmek zorunda kalmış ve gitmek eylemini gerceklestirmisti. Ben de çok aciktigimi fark etmiştim hemen bi makarna yapıp yedim valla çok iyi gitti desem yeri .
Şu an sıkılmalarin zirvesini yaşıyorum ulen. Televizyon çok sıkıcı , kitap okuyorum dikkatimi dağılıyor. Ne yapacağımı bilemedim. En sonunda uzun zamandır tamamlayamadigim resim geldi aklıma onu tamamlayabilirdim evet güzel fikir . Hımm resmim çok saçma olabilir . Takmayin beni şu an deliriyorum. Resim de bitmişti ama benim enerjim daha bitememisti ben de çok salak bi fikir olaraktan bi şarkı açıp evde mal gibi göbek attım ciddiyim la bi de demir kasiklarla oyun oynamya kalktım yapamayinca ve herhangi birisi izleseydi zaten gözleri kanardi dunusumcesiyle vaz geçtim. Pes dostum pes!
Yahu noluyo bana. Bi enerji bi enerji sanki yıllardır içimde birikenleri dokesim var.
Biraz düşüldükten sonra da bi Ahmet abi gibi ariyim dedim. Abime olanları anlattiktan sonra bana sen bize gel de ufakligi uyutmaya çalış demesiyle direk ayh uykum geldi diyerek kacmistim. Çünkü o çocuk tam bir canavar !!
Her neyse işte ben de biraz daha debelendim durdum sonra aniden gelen yarın pazartesi lan hissiyle yorgunluk download olmuştu. Off ulen offf efkarlandim şimdi . Bu cümle üzerine hemen üzerimi değiştirip yatağıma baliklama atlayış denerken bi de ayagimi da vurduktan sonra kendimi alkislamistim. Ahh lan acidi bu !! Sonra yorgani da kazasiz belasiz kafamin üzerine atabildikten sonra rahatladigimi düşünüyorum ki aniden düşünce selime katılmıştim. Bu gün olanlar ciddiyim çok tuhafti ben ve birisi abi resmen sarıldik bile çok saskinim şu an. Acaba bu duruma sasirmam mi yoksa mutlu olmam mi gerekir hiç bi fikrim yok . Genelde insanlar bi arkadas edindiginde mutlu oluyorlar sanırım ama genelde de sonu hep ayrılıklar la bitiyor. Şu an çok korkuyorum eğer biriyle arkadaşlık yaparsam ve o da beni istediği gibi üzer ve giderse ancak ben onu her kelimemle tekrar hatırlamak zorunda kalirsam çok korkuyorum lan çok bana noluyo ben ya ben kimseyle bi bağ kurmayan ben bu gün böyleyim. Ya ama peki neden böyle . Neden ilk defa bu duyguları bu kadar çok taktım ki şimdi ben. Ciddiyim bu kız çok iyi biri ama tanımıyorum en azından onu tam taniyana kadar onunla aramızdaki ilişkinin arkadaş kavramı altında olmasını istemiyorum. Ona bunu da söylemeliyim. Acaba sizofrene falan mı bagliyorum :D
Dusuncemle yatakta bi kahkaha attım ki son anda yere dusmekten kurtulmustum. Ahh Sakar ben !! Çok mu konuştum ne ben biraz sapsalim galiba bi saattir kendi kendime konuşuyorum. (Çok zevkli tavsiye edilir ama toplu ortam içerisinde denemeyin! !) Neyse bu gün yatmaliyim evet bencede.Iyi geceler SULE. ♡♥
ŞİMDİ OKUDUĞUN
#BENİ YANLIZLIGIMA BIRAK#
ChickLitHangi insan yalnızlığa esir olmak isterdi ki ama o esirdi ve ya kendini esir etmişti. # leave me alone #