Některé holky si kladou otázky typu: "Budu někdy chodit s mým oblíbeným youtuberem?!"
A nebo si někdy odpovídají úplně nesmyslným ano.
Ale Katka taková není. Ta youtuberi naprosto nesnáší a to hlavně kvůli jednomu z nich. Kvůli Hoggymu. Kluka, kterého milujou snad všechny holky ze třídy, ona nenávidí.

Její nejlepší kamarádky Klárka a Natka se jí často ptají: "Proč vlastně nenávidíš Hoggyho?", ale Katka na jejich otázku raději neodpovídá. Nechce si oživovat nehezké vzpomínky, jak jí právě tento slavný youtuber podvedl s její největší nepřítelkyní...

Ano, chodili spolu. Před několika lety to byl pár Katka a Hoggy. Ale potom Katku podvedl s její největší nepřítelkyní Sofií a bylo po lásce. Hoggy se však se Sofií zanedlouho rozešel a chtěl to Katce vysvětlit....ale ona jeho omluvy nepřijímala a nesnášela ho. On ji však stále miloval a snažil se její srdce získat zpět. Až do té doby, než zjistil, že se na youtuberingu seznámila s Kovym a chodila s ním.

Od té doby se navzájem nesnášejí. Ale stejně je mezi němi stále nějaký náznak něčeho dobrého. Ale ani jeden z nich to nevnímá a snaží se tomu bránit. Ale srdci se poroučet nedá...

Takže čau, tady mate 1. Kapytolu a doufám, ze líbí ;)

Vaše Kikinka

Nenávist (kniha 1.)Kde žijí příběhy. Začni objevovat