3.

4 0 0
                                    

Ik loop even alleen naar buiten omdat ik net zett wil praten maar ik zie hem maar nergens en de training begint bijnaaaaaa kom oppp!

1 min zoeken

Daar ben je!
Ow hey Merel o hoi uhm wat moet ik doen? Vraag hij met een rood hoofd. Niet rood worden van mij en gewoon zeggen wat je voor mij voelt. Wat! Nee echt niet dat wil je niet weten ik ik zegt hij stotterent  awh mag IK je een knuffel geven? Nee jaa ik... Ja dat was een ja! en ik knuffel hem heel lang ik weet zeker dat hij t fijn vind

Tijdens het  knuffelen voel ik dat hij sneller gaat ademhalen en dat er iets daar beneden stijf begint te worden omdat ik natuurlijk heel strak tegen hem aan sta... Ik ga iets naar achter met mijn lijf dat merkt hij en maakt zich los van me en zegt heel verdrietig "zei je toch wil je niet weten" hij rent weg met zijn hand voor zijn iedereen weet wel wat...

Ik kijk hem na en vraag me af of ik iets verkeerd heb gedaan nee toch of was die knuffel iets te klef? IK weet het niet zo goed aan het niet maar wat ik  wel weet is dat ik na de training naar hem toe ga. MERELL!!? roept iemand roept me pffff het is bas mijn Trainer 'he Merel kom je mee Trainen? O uhm ja IK kom en loop Samen met hem naar naar het veld.

Na de training ben IK razend snel omdat ik zett wil spreken over wat hij voor mij voelt ik wil het echt weten. Merel? Waarom ben je Zoo snel vraagt Lara 'o ik moet! Zett spreken voor de zoveelste x' o veel succes niet te veel kusjes heh haha' doe  niet zo stom zeg ik lachend IK geeft Lara een 'hugg' en ik  loop weg terwijl de andere meiden nog aan het  omkleden zijn.

Het is nog Licht maar beetje schemerig. Ik zie iemand een beetje onhandig met zijn tas doen en denk bij mezelf dat moettt! Zett zijn. Ik ren naar hem toe en hij wil net opstappen. IK houd hem tegen omdat ik HET echt wil weten!! Merel houd alsjeblieft op ik wil er niet Meer over praten IK...laat maar  nee kom mee hier heen Zeg ik. Ik sleur hem van zijn fiets af en neem hem mee naar een bankje...

Excuse youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu