Ik kom zet de 1e stap ik zijn huis het voeld vertrouwd en knus maar toch is het best wel groot en het ruikt hier naar parfum echt lekker! Ik kijk zett aan. Wil je iets hebben? Neehoor hoef niet zo veel jawel kom op iets te eten of drinken... nee echt niet hoeft niet liefie hihi ik moet lachen omdat ik dat zijn hij zegt o dus je noemt me liefie en gaat dicht tegen me aan staan ik raak zijn neus met mijn neus ik kijk hem aan en zeg heel zacht met een geschrokke stem J-ja hij houd mij bij mijn kont vast hihi lijkt alsof dit eeuwig duurt dan zeg ik oke iets van chips of of wacht ik heb nog wat eten in me tas en loop weg om mijntje te pakken hij loopt dus achter me aan wat ik niet Door heb en draai me om als ik het en en schik me kapot ik laat het eten vallen en gil best hard... o oke je stond hier zeg ik ja haha 🙈 ik stond hier ja nee af ik ruim het voor je op en hij pakt het snoep en de chips
Even later als we terug zijn app ik me ouders dat ik 2 dagen bij een vriendin genaamd lara ga logeren en dat ik om 7 uur in de avond terug ben op zondag! Mijn moeder zegt:
Veel plezier! Mz denk ik want ik ben helemaal niet bij lara.Ik app lara dat als er iemand beld naar hun huis zij ff moet opnemen, en dat ze moet zeggen dat ik daar ben.En ff tegen haar ouders zeggen dat ik een probleem heb met een jongen en dat ik daar 2 dagen blijf logeren en dat ik heb gezegd dat ik bij haar ben.
Lara spamt me helemaal met vragen! Zett vraagt wat ik doe ik zeg uhm appen met lara met een big smile waar over en hij kijkt op mijn telefoon Op zegt hij met een gemene glimlach... daarvan krijg ik kriebels in me buik en kijk hem met dezelfde blik aan. Dan komt hij dichterbij en zegt kom we gaan naar boven met een lieve stem.Als ik boven aan de trap sta vraag ik welke kant ik op moet voor zijn kamer en loop een stukje Door. DAAR LINKS schreeuwt hij ik knal bijna tegen hem op omdat hij het een beetje laat zij hihi hij doet de deur open en loopt naar binnen....
Ik loop ook naar binnen het is hier best warm daarom zet hij zijn raam op een kiertje. NOU wat wil je doen! Vraagt hij en prikt in me zij dat kietelt daar Door moet ik kreunen... Hij kijkt me een beetje raar aan OW sorry😳 beetje beetje uhm kan ik niet tegen... awh geeft niet haha zullen we tv gaan kijken? Jaaa! Wat is er op tv of een filmm oke dat doen we een film kijken met chips en snoep jeeeeej haha merel en hij port me weer in me zij mar dan Veel vaker ik denk dat hij me geil wilt maken... Ik probeer niet te kreunen en dat lukt gelukkig ook vvvjuww! Zeg ik als ik net stop... Hij kijkt me aan en zegt O moet ik door gaan n-niet do.... En hij gaat weer Door en bij de eerste en de beste por begin ik te kreunen en bij de volgende en ga zo maar Door als hij het heel vaak heeft gedaan stopt hij en doet hij de tv aan en zoekt een film op op netflix ...
Ik weet niet welke film het is maar hij is best wel spannend ik vreet echt alle chips op wahahah hij zegt dat hij niet hoeft dus ik eet gwn Door ... Even later schik ik me kapot van een zombie in eens op het beeld ik ga heel dicht tegen hem aan zitten 🙈 en hij zegt is die te eng als die me gezigd ziet. Ja een een b-beeje well... sorry zullen we iets anders gaan doen? Ja dat zou wel fijn zijn. Hij doet de tv uit en zet muziek aan daarna komthij naast me op bed zitten. Hij kijkt me aan is er iets? vraag ik Ja... Mag ik je zoenen? Waarom😳 God ik word rood...omdat ik iets verder met je wil gaan dan alleen dat schat we zijn alleen en ik kan me niet meer gedragen. OW okey wat nu? Hij zoent me opeens en gaat op me liggen en zit aan alles bij me omg best wel ongemakkelijk ik knijp ook telkens als ik het echt eng vind worden dan stopt hij wel maar daarna gaat hij toch iets verder. Hij stopt met zoenen en doet zijn shirt uit......
JE LEEST
Excuse you
Teen Fictiondit verhaal gaat over Merel. Merel is een meisje van 15 jaar,ze is slim en zit bij veel clubjes maar ze is ook eigenwijs,en luiserd niet naar Haar ouders... Merel heeft ook veel jongens achter haar aan zitten maar sommige jongens die willen meer da...