9.

3 0 0
                                    

Nog 5 minuten voor dat de bel gaat mogen we opruimen ik heb de hele les gewoon niet opgelet... Ik heb alleen maar naar zet gekeken en als hij ook naar mij keek deed ik alsof ik aan het schrijven was.

Ik doe mijn boek en etui in mijn tas en doe mijn tas om mijn arm en probeer zo ver mogelijk van zett weg te lopen, niet dat dat lukt want hij merkt dat ik weg wil lopen en komt naast me staan... Ik voel mezelf al rood worden in de klas! lara komt naar me toe en ziet dat het niet zo goed gaat...Dan  kom tussen mij en zett staan gelukkig ik wist echt niet meer wat ik moest doen ik fluister 'Dankje' in lara's oor ze zegt tegen me dat ik snel moet lopen als de bel gaat als je hem wilt vermijden en dat ik haar weer zie bij de automaat....

De bel gaat en ik ren zo wat weg en kijk telkens achter me ik bots tegen zain aan KUT schreeuw ik uit hij vraagt of het gaat en wil me een knuffel geven maar ik onwijk hem en loop snel Door. Als ik bij de automaat aankom koop ik eerst wat autodrop,Dorito's, en energie kauwgum
nou jij hebt vlink wat gekocht! Hoor ik achter me die die die stem nee....

Ik draai me om en schrik me kapot zett en nu? Ik word heel erg rood en dat ziet hij.... Kom hier geef me een knuffel en hij loopt op me af... NEE! Ik ik ik... w-wil gggeen k-knuffel maar voordat ik wat kan doen sta ik met hem te knuffelen ik piep want ik wil weg en hij blijft me maar knuffelen... Hij zegt heel rustig en zachtjes ''rustig ik bijt je niet ik doe niks bij je.." ik voel een hand bij mijn heup... Ik begin  heel zacht te gillen en piepen. Hij stopt meteen en houd me steviger vast. Ik begin hem weg te duwen maar daardoor kom ik tegen de muur aan en nu kom ik niet meer weg...Voor dat ik het weet begin ik zachtjes te huilen omdat ik zo  bang voor hem ben... Hij merkt dat zijn schouder nat word van het huilen van mij. Merel ben je zo bang? Ik zeg niks omdat ik toch niet uit me woorden zou komen als ik dat wel deed. Hij stopt met me knuffelen en kijkt me aan zijn gezigd is 1 cm verwijderd van die van mij ik kijk hem met smekende ogen aan. Zeg alsjeblieft wat merel zegt hij... Dit komt er letterlijk dit  uit want ik weet echt niks meer om te zeggen...
d-dinges zeg ik. Merel ik weet niet wat je met dinges bedoelt heh,hij wilt me weer knuffelen ik duw hem weg maar dat helpt niet echt nee ik hat het fout hij wilt zoenen nee nee! Snel doe ik een hand voor mijn mond en de andere bij de ene kant van mijn  nek.... oke dan merel zegt hij dan zoent hij me bij mijn andere kant van mij nek ik schreeuw het uit "NEE ALSJEBLIEFT STOP IK VIND JE HEEL LEUK EN BEN ZOZZO BANG VOOR JE LAAT ME ALSJEBLIEFT MET RUST!?" En dan begin ik heel hard te huilen en zak in elkaar...Ik hoor dat er iemand  schreeuwt ik val flauw....

Als ik wakker word voel ik me best wel prima maar waar ben ik? Ik schreeuw HALLO!!? Er komt een vrouw op me afgelopen en zegt 'welkom terug merel' met een vriendelijke stem o hoi wie bent u? Ik ben de schooldokter merel je bent flauwgevallen Door iemand hoe kwam het?? Nou uhm ja er is een jongen waar ik heel erg verliefd op ben en.... lara komt binnen lopen en knuffelt me meteen uhm dame ga even weg we zijn in gesprek dit gesprek is noodzakelijk en wij hoeven hier niet bij gestoord te worden dus ik verzoek u vriendelijk om nu weg te gaan... lara fluisterde dat zett buiten staat...
De dokter vraagt of ik verder wil gaan oja  en die jongen knuffelt me telkens en dan gaat hij een beetje te ver snap je? Ja meid dat snap ik en dan begin ik te gillen maar hij stopt wel maar dan moet ik zeggen waarom ik zo bang ben en die dingen maar dan kom ik niet uit me woorden en dan wil hij me zoenen omdat hij me ook leuk vind. En dat was dus in me nek daar word ik dus een beetje ja je snapt me wel van en dan ja wil ik dat hij stopt.... MEID ik snap je helemaal maar toch haal ik hem er bij en laat jullie het uitpraten.... o oke mevrouw zeg ik en ze loopt weg...


Excuse youWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu